צפו בתקציר: 0:1 לבני סכנין נגד אשדוד

הקבוצה מהמגזר עלתה מעל הקו האדום לאחר שכיאל, אשר הצטיין במשחק, סידר לגנאים (63) את שער הניצחון היקר. קנדיל הדף את סבטקוביץ' מחמישה מטרים, שער של האסלביינק נפסל בפתיחת המשחק

(גודל טקסט)

בני סכנין נחלצה מהתחתית. אחרי פתיחת עונה רעה עבורה ורכש מרשים שעשתה, הקבוצה מהמגזר רשמה הערב (שבת) ניצחון חשוב עבורה עם 0:1 ביתי נגד מ.ס. אשדוד, ובכך היא כבר לא הקבוצה שנועלת את טבלת ליגת העל. בירם כיאל רשם בישול ראשון העונה וסידר לאיהאב גנאים את שער הניצחון היקר.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי שהובקעו ארבעה שערים במשחקיהן הקודמים – סכנין הובסה על ידי חדרה ומנגד אשדוד הנחילה למכבי נתניה הפסד כואב וביססה את עצמה בצמרת הטבלה. כשהיא ען ניצחון בודד העונה, הקבוצה של ניסו אביטן עלתה לכר הדשא במערך שלושת הבלמים האופייני, כאשר נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאיילה הוצבו בחלק הקדמי. מנגד, רן בן שמעון פתח עם דין דוד ושלומי אזולאי בהרכב, שני השחקנים אשר עלו מהספסל במחזור הקודם והצטיינו.

כבר בפתיחת המשחק ניתן היה להבין כי הוא הולך להיות צמוד. רועי גורדנה בחן את מחמוד קנדיל כבר אחרי חמש דקות, מנגד שער של האסלביינק נפסל לאחר נגיעת יד של ההולנדי. שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים מסוכנים בהמשך החצי הראשון, אך לקראת הירידה להפסקה חלה התעוררות מסוימת, הקצב עלה משמעותית, אך השערים לא הגיעו.

כבר לא במקום האחרון. סכנין חוגגת | מאור אלקסלסי

בן שמעון, אשר ציין את יום הולדתו ה-50, כבר ראה את קבוצתו עולה ליתרון במשחק, זאת לאחר שהלבם ננאד סבטקוביץ', שגם כבש במשחק הקודם, הגיע מול קנדיל ובמקום להבקיע, רשם החמצה גדולה מחמישה מטרים בלבד. כעשר דקות לאחר מכן הקבוצה מהדרום שילמה גם את מחיר ההחמצה לאחר שכיאל הרים כדור קרן ישירות לראשו של גנאים, אשר ניצח את המשחק.

ללא ספק, בירם כיאל היה השחקם המצטיין במגרש. בקישור של אשדוד נכחו גורדנה ואזולאי, שבדרך כלל מייצרים הרבה מצבי הבקעה במשחק, אבל הפעם הם פגשו את אקס ברייטון וסלטיק במרכז המגרש, שהצליח לעצור את צמד הקשרים בזכות תצוגה נהדרת.

מבחינת לוח המשחקים, אחרי שלושה מחזורים בשבוע אחד, כעת הקבוצות יוכלו לקבל מעט מנוחה. בעוד שבוע בדיוק בני סכנין תצא למשחק חוץ אצל הפועל חיפה (5.12), כאשר מנגד לאשדוד צפוי משחק קשה מאוד נגד מכבי תל אביב (7.12).

כיאל. תצוגה נהדרת במרכז המגרש | מאור אלקסלסי

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, חגי גולדנברג, חסן חילו, נסאר יזן, מוחמד עותמאן (מוטי מלכה, 94), איהאב שאמי, איהאב גנאים, בירם כיאל (עטאא ג'אבר, 83), סבסטיאן ולאסקס (דניאל טוויזר, 83), נייג'ל האסלביינק (אמרי וולשמן, 78), אוסאמה חלאיילה (מארון גנטוס, 94).

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני, ניר ברדע (יעקב בריהון, 64), מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו (מוחמד כנעאן, 64), שלומי אזולאי (עידן דהן, 71), דין דוד, פאהד באיו (הייפורד אדג'י, 71).

המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של דייגו מראדונה | מאור אלקסלסי
שחקני סכנין נערכים לקרב | מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 5, איום ראשון במשחק: אחרי כמה דקות של גישושים בין הקבוצות, גורדנה ניסה להפתיע את קנדיל עם בעיטה מ-18 מטרים, הכדור שרק ליד העמוד.

גורדנה מניף את הרגל | מאור אלקסלסי
קנדיל לא התרגש | מאור אלקסלסי

דקה 11, שער של סכנין נפסל: האסלביינק כבר חגג את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, אך לאחר בדיקת VAR נמצא שההולנדי נגע בכדור עם ידו לפני כן ולכן השער לא אושר על ידי השופט עידן לייבה.

לייבה. השער של האסלביינק נפסל | מאור אלקסלסי
אביטן היה עצבני מאוד אחרי ביטול השער | מאור אלקסלסי

דקה 40, החמצה גדולה של סכנין! אחרי דקות רבות של חוסר בדיוק מצד שתי הקבוצות, המארחת הגיעה למצב הטוב ביותר במשחק – חלאיילה עלה גבוה לכדור לקרן ונגח לכיוונו של האסלביינק, ההולנדי הגיע לכדור עם רגלו ופספס את המסגרת ממטר.

דקה 44, אשדוד כמעט מצאה את השער! התקפה גדולה של הדרומיים הגיעה לבגאיוקו, אשר הוציא כדור רוחב נהדר לעבר מרכז הרחבה ומצא את באיו, אבל האיום של החלוץ האוגנדי נעצר בקו השער. גורדנה בעט את הכדור החוזר וסחט הדיפה גדולה מקנדיל.

בגאיוקו. התקפה נהדרת של אשדוד | מאור אלקסלסי
בן שמעון יודע שזה היה חייב היגמר ברשת | מאור אלקסלסי

דקה 45+1, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: בני סכנין ומ.ס. אשדוד ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

דקה 53, החמצה גדולה של אשדוד: דוד הוריד כדור עם הראש לעברו של הבלם סבטוקביץ', אבל הסרבי בעט לא מספיק טוב מתוך רחבת החמש ואפשר לקנדיל להדוף את הכדור לקרן.

סבטקוביץ'. החמצה גדולה של הבלם | מאור אלקסלסי

דקה 63, 0:1 לבני סכנין! כדור קרן של כיאל הגיע לראשו של גנאים, שניצל שמירה לקויה מאוד מצד השחקנים בכחול ונגח ללא בעיות לרשת של ג'ראפי.

דקה 74, כמעט שער שוויון במשחק! ההגנה של סכנין לא הייתה מסודרת למספר רגעים, דין דוד קיבל את הכדור על קו ה-16 ושיגר כדור אדיר, אשר עבר סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של קנדיל.

דקה 90+9, שריקת הסיום של המשחק: בני סכנין ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי