משפתי עשוי לחזור לשער נגד מכבי ת"א, גורם: "הייתה נפילה אחרי נתניה"

במ.ס אשדוד התאכזבו מאוד מההפסד 1:0 בסכנין, גם בשל העובדה שלא התאפשרה חגיגת יום הולדת 50 למאמן רן בן שמעון: "השחקנים לא הצליחו להרים את עצמם". מסתמן שג'ראפי ישוב לספסל, ניסיון להכשיר את יחזקאל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שחקני מ.ס אשדוד והצוות המקצועי הציבו לעצמם מטרה לחזור מאצטדיון דוחא בסכנין עם שלוש נקודות ולהתברג בין שלוש המובילות בטבלה, אולם לא תכניות לחוד ומציאות לחוד – הפסד 1:0 משמעותו ספיגה ראשונה אחרי שלושה משחקים, קטיעת המומנטום ורצף הניצחון שנעצר על שניים בלבד.

אכזבה נוספת באשדוד היא מהעובדה שאוטובוס השחקנים שב מהצפון לעיר הנמל הדרומית בדממה, בלי שירי יום הולדת 50 שקיווה לחגוג אתמול המאמן רן בן שמעון ."בשלושת ימי ההכנה למשחק, ידענו שהמגרש בדוחא הוא מהקשים לנצח בו", אמר גורם בקבוצה, "השחקנים לא הצליחו להרים את עצמם לסוג משחק של מלחמה ונוקשות כפי שבני סכנין הציגה. היינו אמורים להביא יותר רצון לנצח וזה לא קרה. הייתה מין נפילה בחיבור הקבוצתי מהמשחק באמצע השבוע נגד מכבי נתניה".

עכשיו יש למאמן רן בן שמעון ושחקניו שמונה ימים להתכונן למפגש הבא, באצטדיון הי"א הביתי נגד מכבי תל אביב. הצוות המקצועי בחר להמשיך במערך של שלושה בלמים, להחזיר להרכב את הקשר שלומי אזולאי וללא שגיב יחזקאל הפצוע, החלק ההתקפי לא היה חד כדי להבקיע ודווקא שער ההפסד הגיע בנגיחה בתוך הרחבה, מעל הבלמים הגבוהים והשוער יואב ג'ראפי שנותר תקוע על קו השער. הצוות הרפואי יפעל להכשיר את שגיב יחזקאל הסובל ממתיחה בשריר הירך למשחק נגד האלופה ומסתמן שרועי משפתי ישוב במשחק הבא אל בין הקורות.    

רן בן שמעון | מאור אלקסלסי

בן שמעון הוסיף על ההפסד: "לא היו לשחקנים את האנרגיות הנכונות לנצח את המשחק. הינו צריכים לדעת לשחק נגד כול סוגי המשחקים ולהיערך למשחק הגנתי כזה. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהתכונן למשחק בשבוע הבא".  

הקשר שלומי אזולאי הוסיף: "אכזבה גדולה מהתוצאה, כי היינו במומנטום טוב. ידענו שהמשחק במגרש דוחא לא קל ושסכנין קבוצה קשה, היינו צריכים לעשות את ההתאמות יותר טוב, אבל לא עשינו. לא נתנו מתנת ניצחון ליום הולדת של רן בן שמעון וכעת נעשה הכול בשביל לעשות תוצאה טובה אצלנו במגרש נגד מכבי תל אביב".

שלומי אזולאי, בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי