בכיר בהפועל ת"א על נושא המכירה: "זה סתם, אין כלום"

שחקני הפועל תל אביב | אריאל שלום

אחרי הפרסומים לפיהם איש עסקים מסכנין בשום עומר אבו ריא בדרך לסגירת עסקה עם שייח' אוסאמה, גורם במועדון האדום מכחיש: "אין שום הצעה כספית, יש כל מיני גורמים שמתעניינים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

השמועות על מכירת הפועל תל אביב עולות ויורדות לאורך כל החודשים האחרונים. מאז כינון יחסי השלום עם איחוד האמירויות, האדומים פועלים למציאת רוכש או גורם עסקי שיהיה מעורב בהשקעה כספית גדולה במועדון. אחד הבעלים, בועז תושב, הוא האיש אשר פועל לאחרונה מול הגורמים באמירויות למתן חסות.

מי שעל פי פרסומים הערב (ראשון) מנסה לסגור מהלך של מכירת המועדון הוא איש עסקים מסכנין, עומר אבו ריא, יחד עם שייח' אוסאמה (בעל חברת נדל"ן) ונציגים מהאמירויות. ככל הידוע, התקיימו שיחות מקדימות בין שרון ניסנוב לנציגים הישראלים של איש העסקים מהאמירויות ונבדקת הצעה כספית לכאורה גבוהה להמשך המו"מ.

גורם בכיר בהפועל ת"א אמר: "סתם, אין כלום. כמו כל הסיפורים הקודמים. אין עכשיו שום הצעה כספית ויש כל מיני גורמים שמתעניינים, ללא מו"מ. אם תוגש בעתיד הקרוב הצעה רשמית, כל ארבעת הבעלים ידונו בה".

חשוב לציין שכל ארבעת הבעלים מוכנים למכור את הפועל ת"א וקיימת אפשרות שהמהלך הנוכחי הוא שלב ראשון של רכישת המועדון על ידי גורמים ישראלים, אשר עומדים בחזית בעזרת אנשים מהאמירויות שיהיו לצדם.

שרון ניסנוב, משה סיני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי