Sport1 Banner

בכר לשחקני מכבי חיפה: "תיזהרו ממיכאל אוחנה"

ברק בכר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

דריכות שיא בכרמל לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני ב-21:00): "זה רק המחזור השמיני, אבל הגענו למאני טיים". ג'וש כהן עשוי להחליף את גלזר, חבשי ורודריגס בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים מפתיעים וצניחה למקום השביעי בטבלה, דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק המסקרן והחשוב הערב באצטדיון סמי עופר מול בית"ר ירשלים (שני ב-21:00). "אנחנו אמנם רק במחזור השמיני, אבל בגלל התוצאות האחרונות אפשר להגיד שהגענו למאני טיים", כך סיפרו הבוקר במועדון הירוק.

אם לפני שבוע הנושא המרכזי של המשחק היה ירדן שועה, שכידוע עבר בקיץ מירוק לצהוב-שחור, אז לאור התוצאות האחרונות במכבי חיפה מבינים שאין שום סיבה להתעסק בחלוץ ומבהירים כי המטרה היחידה היא להשכיח את השבוע הקשה שעבר על הקבוצה עם ניצחון ביתי, שאמור להחזיר את השקט למועדון. "ניצחון מול יריבה גדולה כמו בית"ר ירושלים יחזיר לנו את הביטחון ויוציא אותנו לדרך חדשה", הבהירו בכרמל.

בצוות המקצועי עסקו בימים האחרונים בעיקר בפן המנטלי וניסו להחזיר לשחקנים את הביטחון העצמי, כשגם ההבדל ביכולת בין המחציות עלה על הפרק ובקבוצה שואפים לשמור על יציבות לאורך יותר דקות. מי שזכו לשיחות אישיות מהצוות המנטלי של המועדון הם הבלם עאיד חבשי והקפט נטע לביא, שחווים ירידה ביכולת.

נטע לביא , טל מכלוף ושניר לוי | אריאל שלום

במקביל, ברק בכר פנה לשחקנים באחד האימונים והבהיר כי בשלב זה של העונה, הטבלה פחות רלוונטית מבחינתו. המאמן דרש מחניכיו להתרכז אך ורק במשחק מול בית"ר ירושלים, הדגיש בפניהם את חשיבותו והזהיר אותם מפניו של מיכאל אוחנה, אותו סימנו בחיפה כשחקן המפתח של הקבוצה מהבירה. בכר ביקש מחניכיו לשמור על ריכוז, לשים כל הזמן עין ולהיזהר מהדריבל של אוחנה, שלדבריו של המאמן משחק בכל עמדות ההתקפה ויכול להפתיע את ההגנה בכל רגע נתון.

מבחינה מקצועית, בכר מתלבט עם איזה מערך לעלות ולא מן הנמנע שהוא יפתח עם שלושה בלמים, כשעל המקום נאבקים עאיד חבשי וחוסה רדריגס. מי שעשוי לחזור ל-11 הוא השוער ג'וש כהן, שמועמד לפתוח על חשבונו של עומרי גלזר המאכזב. בחלק הקדמי, כרגיל, יעלו דולב חזיזה, צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה, עליו בונים רבות במועדון ומקווים שיחזור לאחוז ניצול המצבים שאפיין אותו לפני שני ההפסדים האחרונים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה (רז מאיר), בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי