Sport1 Banner

חוגג לפני ההמראה לדובאי: "נעשה מה שטוב למועדון, לא לגזענים"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

שעות ספורות לפני שבעלי בית"ר ירושלים, אלי אוחנה ומוני ברוש ימריאו לאיחוד האמירויות, הבעלים סיפר על מכירת 49 אחוז משליטה במועדון: "הרב קנייבסבקי פסק שהמהלך נכון ובירך שנצליח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) פורסם לראשונה בספורט1 על כתובות הנאצה שרוססו מחוץ לטדי, זאת במטרה לגרום לביטול העסקה עם האמירתים. חלק מהכתובות ("מוחמד מת", "פאק דובאי") נועדו על מנת לחצות קו אדום ולייצר סערה סביב נסיעתו של הבעלים ומתוך הבנה שבית"ר רוצה לסגור את העסקה בכל מחיר, גם אם יהיה מדובר בתרומה משמעותית ולא ברכישת אחוזים מהמועדון.

ולמרות כל זאת, בית"ר ירושלים הודיעה שהבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש ימריאו לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) לדובאי, בתקווה לסכם על מכירת 49 אחוז מהבעלות על המועדון לידי משפחת מלוכה באיחוד האמירויות.

היום, עוד לפני ההודעה על המראת חוגג, אוחנה וברוש, במועדון פרסמו הודעה רשמית עם מסר של פיוס והביעו כעס על הגרפיטי: "הגרפיטי הגזעני שמותז על קירות אצטדיון טדי הוא ההוכחה החזקה ביותר לצורך בשותפות עם המוסלמים והעולם הערבי במלחמה נגד הגזענות. שותפות שתוכיח לכל העולם וגם לכמה גזענים שיהודים ומוסלמים יכולים לעשות דברים נפלאים יחד. לפירות השלום יכול לקחת זמן להבשיל. מדובר בשותפות מרגשת וחשובה, שמתכתבת ישירות עם הערך העליון שמלווה את המועדון מאז רכישתו על ידי משה חוגג, שעמד נגד דעות קדומות, גזעניות ויחס לא סובלני".

מאוחר יותר, הבעלים משה חוגג העלה פוסט לחשבון האינסטגרם ושלח מסר לאוהדים שמתנגדים למהלך: "כשמתנהל תהליך קבלת החלטות בנושא משמעותי, עדין וחשוב לכל כך הרבה אנשים אני מבקש לשמוע את דעתו של גדול הדור, הרב חיים קנייבסקי. הרב הקשיב לסוגיה, פסק שהמהלך נכון ובירך שנצליח. גזענות היא חילול השם, נעשה מה שטוב למועדון, לא לתקשורת ולא לגזענים, למועדון.

כתובות הנאצה באצטדיון טדי |
עוד באותו נושא: משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי