ניר ברקוביץ' נקנס ב-1,500 שקל: "לירן שטראובר בא לכיווני"

המאמן, ששילם את המחיר ופוטר מבני יהודה בעקבות התנהגותו לאחר ההפסד להפועל חיפה, התנצל בבית הדין על הקללות לעברו של שוער העבר והפרשן וטען: "זה היה על רקע אישי"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כעשרה ימים לאחר שניר ברקוביץ' קילל את לירן שטראובר, שוער העבר ופרשן המשחק של בני יהודה בהפסד להפועל חיפה, תקרית שהובילה לסיום דרכו במועדון, הערב (רביעי) הגיע המאמן לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ובסיום הדיון הוא נענש בקנס על סך 1,500 שקלים בלבד.

הדיין, עו"ד נעם ליובין, התרשם כי ברקוביץ' בהחלט הצטער והביע חרטה על המעשה, חרף הרקע האישי בינו לבין שטראובר לטענתו, והרי שגם כך שילם מחיר כבד בעקבות התנהגותו בכך שפוטר על ידי ברק אברמוב.

בדיון אמר ברקוביץ': "זה היה על רקע אישי, היה ביני לבין שטראובר משהו אישי. הוא בא לכיווני והוא לא היה צריך לבוא. מעבר לזה לא קרה דבר, אני בלי קבוצה ואבקש שלא יתנו לי הרחקה".

ניר ברקוביץ' , לירן שטראובר | שוקה כהן , אודי צטיאט

ליובין השיב: "באותה העת ברקוביץ' היה מאמן של קבוצה בכירה בליגת העל. אין שוני בין עימות עם פרשן בטלוויזיה לבין מאמן אשר מקלל אוהד בתום משחק בעודו על כר הדשא או מאמן אשר פועל בדרך בלתי הולמת בסיומו של משחק כלפי מי שנמצא סמוך אליו. בכל המקרים הנ"ל, הרי שהסמיכות לקרות האירועים בתום המשחק והמיקום הפיזי בגבולות שדה המשחק והאצטדיון, על כר הדשא, הינם בבחינת מעשה שלא ייעשה, בוודאי לא על ידי מאמן המהווה דוגמה לסובבים אותו".

ליובין גם התייחס לטענה שמדובר בתקרית על רקע אישי: "מאמן קבוצה צריך להבליג ולא לנקוט באמצעים בלתי הולמים, בעיקר כאשר מדובר בדברים הנעשים על רקע אישי אשר אין להם כלל קשר למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי