לחץ בסכנין: אוסאמה חלאיילה בספק להפועל חיפה

אוסאמה חלאיילה | מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי עוקבים בדריכות אחרי מצבו של החלוץ הכישרוני, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי ופספס את האימון אתמול. ברשצקי יחזוג לסגל, אביטן: "אסור לנו לזגזג ביכולת"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב על מ.ס. אשדוד, בבני סכנין קיוו לרכוב על המומנטום ולנצח ביום שבת את הפועל חיפה (18:30 בספורט1) אך קיבלו מכה משמעותי בכנף. אוסאמה חלאיילה, החלוץ המבטיח של המועדון, סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, לא התאמן אתמול עם הקבוצה ונמצא בספק למשחק. במועדון עוקבים בדריכות אחרי מצבו של החלוץ, ומקווים שיצליח לסיים היום אימון מלא. אם יצליח, יפתח בהתקפה לצד נייג'ל האסלביינק.

מוטי ברשצקי יחזור לסגל אך יפתח על הספסל, וההחלטה לגבי עלי עותמאן תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה. המגן הוותיק חזר לאימונים לאחרונה אחרי חודשיים בחוץ, אך בצוות המקצועי עדיין מתלבטים האם לתת לו עוד קצת זמן מנוחה, לפחות עד למשחק נגד מכבי חיפה.

בינתיים, מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, ערך שיחות עם השחקנים ודיבר על חשיבות המשחק נגד הקבוצה של חיים סילבס: "עשינו ניצחן גדול על אשדוד, ראו את הנחישות וההקרבה שלנו, אבל אם אנחנו רוצים להיות קבוצה לגיטימית בליגת העל, אסור לנו לזגזג ביכולת" אמר לשחקניו. מבחינה מקצועית, אביטן היה מרוצה מההרכב שפתח נגד אשדוד, והבלם הצעיר, יזן נסאר, צפוי להמשיך במרכז ההגנה יחד עם חגי גולדנברג וחסן חילו.

שבת בספורט1: הפועל חיפה נגד בני סכנין

הפועל חיפה נגד בני סכנין | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי