קריית שמונה חולמת להפתיע את מכבי חיפה. קהת וטורה ינקמו?

רועי קהת | מאור אלקסלסי

הצפוניים מפנטזים על עונה היסטורית, אך יודעים שהמבחן הגדול האמיתי מגיע כבר בשבת (החל מ-14:40 בספורט1). רפואה אמר לשחקניו: "אם נשחק מהר נוכל להפתיע". לא צפויים שינויים בהרכב

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה עוברת את אחת מפתיחות העונה הטובות שלה בשנים האחרונים. למשחק החשוב נגד מכבי חיפה ביום שבת, היא מגיעה כמדורגת שנייה בטבלה, עם נקודה אחת פחות ומשחק אחד פחות ממוליכת הטבלה כרגע, מכבי פתח תקווה. לא מעט אנשים סביב המועדון החלו לפנטז על עונת אליפות היסטורית, אך גם ראשי הקבוצה וגם הצוות המקצועי, מבינים שזו רק ההתחלה, והמבחן האמיתי הראשון של הקבוצה, יגיע כבר מחר נגד הקבוצה של ברק בכר.

קובי רפואה מבין שבכדי להישאר צמרת הגבוהה עליו לספק הצהרה לשאר הליגה, ולכן קבוצתו תהיה חייבת להשאיר את הנקודות בבית. "אם נצליח לשחק מהר מחר אז נוכל להפתיע". אמר רפואה לשחקניו לפני המשחק: "ברור לנו שמחכה לנו מבחן אמיתי בשבת. אנחנו מתמודדים מול קבוצה מצוינת בבית שלנו ומקווים מאוד שהנקודות יישארו בקריית שמונה".

קובי רפואה. משחק מהיר ינצח את חיפה? | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, נראה כי רפואה ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שרץ איתו מפתיחת העונה, ומתהדר בכמה אקסים בולטים של מכבי חיפה, ביניהם רועי קהת וסאקו טורה שהגיע כמושאל, וגם אופיר מזרחי שככל הנראה יפתח על הספסל. "כל שחקן ירצה קודם כל לנצח עבור קריית שמונה ולעלות למקום ראשון. מה שמעבר? פיקנטריה".

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, סאקו טורה, יוג'ין אנסה ולוסיו מרינאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי