נס זמיר עשוי לרדת לספסל נגד בני סכנין

נס זמיר חוגג | מאור אלקסלסי

בשורות רעות לחיים סילבס: השחקן המצטיין של חודש נובמבר מתח את שריר התאומים אתמול באימון, בוזגלו ופדידה נלחמים על מקומו. ברסקי יחזור להרכב, בקבוצה מוכנים: "סכנין לא פחות טובה מבאר שבע"

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה חלשה, הפועל חיפה עלתה באופן רשמי על מסלול הניצחונות בשבועיים האחרונים, כאשר ניצחה בדרבי ואת בני יהודה, ובמשחק האחרון סיימה בתיקו 2:2 מול הפועל באר שבע. בקריית חיים רוצים לשמור על המומנטום מחר (שבת, 17:30 בספורט1) נגד בני סכנין. "סכנין הראתה במשחק האחרון הרבה איכויות, היא לא פחות מסוכנת מהפועל באר שבע ונצטרך להגיע הכי מוכנים". אמרו בקבוצה. גם הבעלים יואב כץ ערך מספר שיחות אישיות עם שחקנים ואנשי צוות מקצועי ודיבר עימם על חשיבות המשחק הקרוב.

מאמן האדומים, חיים סילבס, לא צפוי לבצע שינויים מהותיים בהרכב מהמשחקים האחרונים. אחמד דראוושה שנמצא חיובי לקורונה שוב יישאר בחוץ, רוסלן ברסקי, שנעדר מהסגל מול באר שבע בגלל מחלה, חזר לאימונים מלאים וצפוי לחזור גם להרכב הפותח. נס זמיר לעומת זאת, נפצע אתמול באימון והתלונן על מתיחה בשריר התאומים. במועדון מודאגים ממצבו של השחקן, שהיה בכושר הטוב ביותר בקבוצה בחודש נובמבר ואף נבחר ע"י הגולשים לשחקן המצטיין של חודש נובמבר בחסות בזן וספורט1. הצוות המקצועי יערוך לזמיר מספר בדיקות עד המשחק, אך אם לא יהיה כשיר, אלמוג בוזגלו וסער פדידה יילחמו על מקומו בהרכב.

שבת, 18:30 בספורט1: הפועל חיפה נגד סכנין

הפועל חיפה נגד בני סכנין | ספורט1

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי (תומר אלטמן), חנן ממן, קייס גאנם ונס זמיר (אלמוג בוזגלו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי