אוהדי בית"ר קיללו את חוגג ומוחמד ושרפו כאפיה, האימון הופסק

השלט שתלו אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן | פרטי

מחאת האוהדים בעקבות העסקה המתקרבת עם האמירתים מסלימה. כ-100 פרצו לדשא, שוטרים נכחו במקום: "מוחמד מת, פאק דובאי, 84 שנים של צביון לא קונים בביטקוין". מהמועדון נמסר: "אף גורם לא יזיז אותנו מהדרך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כוחות רבים של משטרה פרוסים הבוקר (שישי) בבית וגן, שם עורכת בית"ר ירושלים אימון לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. למקום הגיעו כ-100 אוהדים של ארגון לה פמיליה והמטרה של המשטרה היא למנוע הפרת סדר, אך הבלאגן חגג. אוהדים הגיעו מצוידים בשלטים המוחים על הניסיון למכור אחוזים מהקבוצה לאמירתים. על אחד השלטים שנתלה בבית וגן נכתב: "84 שנים של צביון לא קונים בביטקוין, דולר או יורו".

צפו בסרטון מהאימון: אוהדי בית"ר פרצו לדשא, היס"מ התערב

לאחר מכן האוהדים שראו כאפיה, החלו לקלל את הבעלים משה חוגג ואת קשר הקבוצה עלי מוחמד, קראו "מוחמד מת" ו"פאק דובאי" ואף פרצו אל כר הדשא והובילו להפסקת האימון. אחרי כעשר דקות שהוא הופסק, כוחות היס"מ שנכח במקום השתלט על העניינים, נכנס לתוך המגרש, הוציא את האוהדים החוצה, מנע מגע עם עלי מוחמד אליו התקרבו וקיללו אותו. אחד מהאוהדים אמר: "אין לנו שום בעיה עם האנשים מהאמירויות. העניין הוא שמדובר בעסקה פוליטית וכלכלית שלא משרתת לדעתנו את המועדון".

אוהדי בית"ר ירושלים שרפו כאפיה בבית וגן | אלבום פרטי

המשטרה הגיעה למקום עוד לפני תחילת האימון כאמור בידיעת הנהלת הקבוצה, שנמצאת בדובאי, זאת לאחר פגישה בת שלוש שעות שנערכה אתמול במטרה לקדם את העסקה. כזכור, במהלך השבוע נחשפה בספורט1 ההתארגנות של הארגון שכללה כתובות נאצה מחוץ לטדי, כשהתמונות שלהן פורסמו גם בכלי תקשורת ברחבי העולם וזכו לתגובת בית"ר.

כוחות היס"מ בבית וגן |

גורם במועדון אמר אתמול לספורט1 כי "אף אחד לא ימנע מאיתנו לעשות את הצעד הזה. שום דבר לא סגור, זה נכון. הייתה פגישה טובה בת שלוש שעות ולפחות מבחינת הרצון, יש רצון גדול מאוד לעשות עסקה. אין פה שום עניין פוליטי, אלא רצון לקרב בין יהודים ומוסלמים. שיתוף הפעולה יכול להיות התחלה של תהליך מקרב ולהתפתח למשהו גדול יותר בעתיד".

מבית"ר ירושלים נמסר: "מודים לרבבות אוהדי הקבוצה על התמיכה הגורפת במהלך שהמועדון מוביל. אף גורם, גם לא 70 איש שהגיעו היום, לא יזיזו אותנו מהדרך שבה בוחרים הרוב המוחלט של אוהדי בית"ר. אנחנו גאים במהלכים המתגבשים, נמשיך בהם ונצעיד את המועדון למקום הראוי לנו ולכם".

אתמול, כזכור, הופצה תמונה ובה שלט בבית וגן, שבו הביעו אוהדים תמיכה בעסקה. בלה פמיליה יודעים כי רוב האוהדים מעוניינים בעסקה, אך למרות שמדובר בקומץ, גם בבית"ר מבינים כי להסלמה בהתנהלות של הארגון עשויה להקשות על המהלך, גם משום שגורמים בעולם הערבי מנסים לטרפד אותו. "הולכת להיות תקופה קשה, זה ברור", סיכמו גורמים בשני הצדדים.

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי