אלטמן לא הגיע לאימון, בספק למשחק מול נתניה

מכה להפועל ת"א: הקפטן לא חש בטוב, החמיץ אימון שני ברציפות ורק מחר לקראת המשחק יוחלט האם לשתפו (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט3). קוטליה וזיקרי עשויים לפתוח. קלינגר: "לא רוצים לרדת נמוך יותר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים וכשהיא מתחת לקו האדום עם חמש נקודות ושלושה שערי זכות, הפועל ת"א הלחוצה תארח מחר (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3) את מכבי נתניה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. אם לא די במצב, הבוקר התברר כי האדומים עשויים להגיע למשחק ללא הכוכב הכי גדול שלהם, הקפטן עומרי אלטמן.

הסיבה: אלטמן לא מרגיש טוב בימים האחרונים ובעקבות כך הוא החמיץ את שני האימונים האחרונים של הקבוצה, כולל את זה שנערך הבוקר. רק מחר לקראת המשחק יחליטו בהפועל ת"א האם לשתף את הקפטן, שהבקיע שניים מתוך שלושת השערים של הקבוצה העונה בליגת העל ונחשב, כידוע, לשחקן הבכיר והמוביל במועדון.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "המשחק נגד מכבי נתניה הוא בהחלט משחק מפתח עבור הפועל ת"א. זה משחק חשוב שיכול לתת לנו מצד אחד גושפנקא ליכולת שלנו שתבוא לידי ביטוי בשערים ובניצחונות, או חלילה מצד שני להוריד אותנו נמוך יותר – ואת זה אנחנו לא רוצים. דיברנו על זה כל השבוע, השחקנים והצוות. אנחנו מודעים".

ניר קלינגר | אריאל שלום

"נעשה את הכל כדי להופיע בצורה אינטנסיבית כפי שעשינו במשחקים הקודמים וכמובן שנצטרך לשפר את יכולת ההבקעה שלנו ואת קבלת ההחלטות בחלק הקדמי" המשיך קלינגר. "על זה עבדנו כל השבוע. מה שבטוח הוא שבשורה התחתונה כולם מודעים לחשיבות המשחק, נראים מאוד רציניים ומתוחים בצורה חיובית. אנחנו מאמינים מאוד ביכולת שלנו לשוב למסלול הניצחונות".

איאד אבו עביד הוסיף: "היה הפסד מתסכל מאוד נגד בני יהודה. לקחנו את זה בצורה קשה כי באמת שיחקנו טוב, אבל יום אחרי זה כבר שמנו את זה בצד והתחלנו להתכונן לנתניה, שהיא קבוצה טובה מאוד. אני שואב אופטימיות מצורת המשחק שלנו. אמנם זה לא מתבטא בנקודות כרגע, אבל אני מאמין שעם עבודה קשה ועם קצת יותר ריכוז מול השער נביא את הנקודות שלנו. מחר נגיע מוכנים כדי לקחת נקודות".

ומה קורה מבחינה מקצועית? במהלך השבוע קיימו ניר קלינגר והיועץ המקצועי משה סיני מספר שיחות עם השחקנים וזאת במטרה להחזיר להם את הביטחון העצמי. במקביל, המאמן עבד עם חניכיו על הסיומת מול השער. "אנחנו מגיעים למצבים קורצים להבקעה בכל משחק, אבל לא מצליחים לשים את הכדור ברשת. הגיע הזמן שנשים לחוסר המזל הזה סוף", הבהירו השחקנים. בצוות המקצועי של הפועל תל אביב סימנו את גבי קניקובסקי ויונס מלדה כשחקני המפתח של מכבי נתניה והבהירו לשחקנים כי עליהם לעצור אותם על מנת לצאת עם תוצאה טובה.

איאד אבו עביד | אריאל שלום

מלבד אלטמן, שכאמור נמצא בספק למשחק, הפועל ת"א תיאלץ להסתדר גם ללא החלוץ שחר הירש שעדיין לא התאושש מפציעה בשריר הירך האחורי. בשל מצוקת שחקני ההתקפה, בחלק הקדמי עשויים לפתוח רועי זיקרי ולבאן קוטליה. מי שישוב ל-11 הוא הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שכזכור עלה מהספסל מול בני יהודה. במרכז ההגנה, לצד אדי גוטליב, יוצב ככל הנראה סיאנדה קולו שזוכה כרגע לעדיפות על פניו של רז שלמה.

הפועל תל אביב, הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר (דני גרופר), שי אייזן, שי אליאס, עמנואל בואטנג, אושר דוידה, לבאן קוטליה, רועי זיקרי (עומרי אלטמן).

עומרי אלטמן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי