בכר: "אף אחד לא שחרר את עוואד ושועה, הם ביקשו לעזוב"

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה התייחס לטענה על המחסור בחלוצים לפני קריית שמונה (שבת, 14:45, ספורט1): "לא מחזיקים אף אחד בכוח". לביא: "הביקורת? זה בסדר גמור". לא צפויים שינויים בהרכב, טוואטחה בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה התאוששה מצמד ההפסדים להפועל חיפה והפועל כפר סבא ביום שני האחרון, כאשר רשמה 0:2 מרשים על בית"ר ירושלים בתקווה לצאת לדרך חדשה. מחר (שבת) הירוקים יגיעו לאצטדיון הכי צפוני בליגה ויתארחו את קריית שמונה הבלתי מנוצחת לקרב צמרת מסקרן (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1).

לאחר האימון המסכם, הקבוצה תצא לבית מלון שם תשהה עד למשחק, שייערך בשעה מוקדמת שלא רגילים אליה בכרמל. במועדון מעודדים מהניצחון האחרון על בית"ר ומכך שלראשונה העונה הקבוצה שמרה על שער נקי, ועל פי האימון האחרון – מסתמן שברק בכר ימשיך לתת קרדיט ל-11 שניצחו את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

המשמעות הכי שג'וש כהן ימשיך בין הקורות בזמן שעופרי ארד ישחק לצד בוגדן פלאניץ' במרכז ההגנה. את החלק ההתקפי יובילו דולב חזיזה, צ'רון שרי וכמובן ניקיטה רוקאביצה, שכבש לא פחות מתשעה שערים בשבעת המחזורים הראשונים של העונה". המאמן שם דגש על החלק ההתקפי של ק"ש והזהיר מהתקפות מתפרצות. טאלב טוואטחה ישוב לסגל, החלטה לגבי חזרתו של יובל אשכנזי תתקבל בהמשך.

ארד, פלאניץ' וכהן | מאור אלקסלסי

ברק בכר, אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לבוא באותה גישה כמו שבאנו איתה למשחק האחרון ולא להפוך את זה לחד פעמי. זה משהו שאמור להיות בבסיס שלנו. עשינו את זה גם נגד הפועל כפר סבא במחצית הראשונה. המשחק בשעה 15:00, במגרש קשה ומול קבוצה בכושר טוב. בעצם היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה אז בוודאי שיהיה קשה".

חזרתו של ג'וש כהן לשער: "כל הקבוצה הרימה לבל וג'וש עשה את העבודה שלו. כל מי שייכנס, גם אם עומרי גלזר יצטרך לשחק – יעשה את העבודה כמו כולם".

מיעוט החלוצים המרכזיים בסגל: "מוחמד עוואד וירדן שועה ביקשו לעזוב, אף אחד לא שחרר אותם. הם רצו ואנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח. הבנו את גודסווי דוניו, יש לנו את סתיו נחמני ואת יהאב אבו אלשיך. יש לנו התקפה מספיק טובה, אני חושב שהבקענו מספיק שערים השנה. התקפה זו לא הבעיה שלנו".

ירדן שועה , מוחמד עוואד
ירדן שועה , מוחמד עוואד | עומרי שטיין

המגרש הקשה: "אנחנו מקצוענים וצריכים להבין שמשחק אחד טוב לא מספיק. הפסדנו שני משחקים לפני בית"ר אז אין לנו את הלוקסוס להוריד את הרגל מהגז, גם אם זה ב-15:00. נתמודד מול קבוצה מצוינת במגרש לא פשוט.

הקפטן נטע לביא הוסיף: "כל משחק בליגה הזו קשה. ק"ש עדיין לא הפסידה השנה, נעשה הכל כדי לנצח. זה שהמשחק ב-15:00 זה באמת קצת שונה אבל לא נשתמש בזה כתירוץ, נגיע הכי מוכנים שיש. הביקורת עליי? אני מודע לזה שאני קפטן ואם יש ביקורת יבואו קודם כל אליי. זה בסדר גמור ואני תמיד אהיה שם בשביל החברים לקבוצה ובשביל המועדון כמובן".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה. 

נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי