שחקני בית"ר: "האוהדים טוענים שחוגג מוכר בגללנו". מוחמד הופתע

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

הקשר שמר על קור רוח, אך חבריו ציינו כי "זה לא נעים לשמוע קריאות מוחמד מת, בטח לא מאוהדים שלך". במועדון טוענים: "לה פמיליה רצו לגרום לקבוצת הרכישה להתקפל". אופטימיות לגבי כשירותו של ניצן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האירוע החמור שבמהלכו אוהדי בית"ר ירושלים פרצו הבוקר (שישי) לבית וגן וקיללו את הבעלים משה חוגג ואת הקשר עלי מוחמד, לא עובר לסדר היום בקבוצה. גורמים במועדון אמרו היום כי "אם אותם אוהדים ימשיכו לנהוג באופן אלים ובצורה גזענית, אנחנו נתבע אותם באופן אישי".

אבל זה לא העניין המרכזי בו מתעסקת בית"ר ירושלים, אלא בעסקה שנרקמת בדובאי. במועדון מניחים שארגון לה פמיליה רצה לגרום למהומה במהלך האימון על מנת שהדברים יגיעו לקבוצת הרכישה מאיחוד האמירויות ויגרום לה לחזור בה מכוונתה לרכוש את המועדון.

בבית"ר ירושלים ציינו לאחר האירועים באימון כי "היינו ערוכים לכך מראש וידענו שהאוהדים יגיעו. אין לכך שום השלכות לגבי העסקה. יש שיחות טובות שמתנהלות והמטרה היא להגיע לסיכום עד יום שני הקרוב".

צפו במהומה

ומה קרה באימון עצמו? אחד השחקנים סיפר על האירוע מנקודת מבטו ואמר: "אנחנו רגילים שהאוהדים מגיעים בימי שישי לפני משחקים חשובים וגם בשעת משבר ואומרים את דעתם. היום זה היה קצת שונה מפני שהם נכנסו למגרש וקיללו אותנו. הם צעקו לעברנו 'בגלל שאתם לא משחקים טוב, חוגג מוכר את הקבוצה לאנשים מדובאי. תתביישו לכם, תורידו את החולצות, אתם מבזים את המנורה'". אותו שחקן הוסיף: "אני לא חושב שזו הסיבה שבגללה חוגג נמצא בדובאי, ממה שאני מבין הוא רוצה להכניס משקיעים ללא קשר ליכולת של הקבוצה אלא מתוך רצון לקדם את המועדון".

השחקנים סיפרו כי לאחר האימון עלי מוחמד לא התייחס יותר מידי לתקרית, אך באותה נשימה ציינו כי "הוא נראה מופתע מאוד מהאירועים וחשב שהדברים האלה כבר מאחוריו, הרי אותם אוהדים עודדו אותו בעונה שעברה. זה לא נעים לשמוע קריאות מוחמד מת, בטח לא מאוהדים של הקבוצה שלך. חשבנו שהוא יגיב אחרת ויהיה יותר נסער, אבל למזלנו הוא לקח הוא היה קר רוח".

שחקן אחר הוסיף: "כל מה שחשוב עכשיו זה שננצח את הפועל באר שבע. יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שני וגם באר שבע מגיעה עם לא מעט בעיות". מבחינה מקצועית, השוער איתמר ניצן ערך אימון אישי אך נראה כי חלה התקדמות בהתאוששות שלו מהחבלה בברך ובבית"ר ירושלים אופטימיים ומעריכים שהוא יפתח בין הקורות.

עלי מוחמד עם איתמר ניצן הפצוע | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי