בשורות טובות לסכנין: חלאיילה ערך אימון מלא. ברשצקי ישוב לסגל

אוסאמה חלאיילה | מאור אלקסלסי

החלוץ הצעיר, שהיה בספק להפועל חיפה (שבת, 18:30, ספורט1), צפוי לפתוח בהרכב לצד האסלביינק וכיאל. איהאב גנאים סובל מרגישות במפשעה, עטאא ג'אבר עשוי להחליפו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

יציבות – זה מה שבני סכנין מחפשת. אחרי שהקבוצה רשמה במחזור האחרון 0:1 קטן ומתוק על מ.ס אשדוד, מחר (שבת) מצפה לה מפגש לא פשוט מול הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, והתקווה היא לייצר המשכיות מול היריבה שנמצאת בכושר טוב במשחקים האחרונים (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט1).

הבשורה הטובה מבחינת סכנין מגיעה מכיוונו של אוסאמה חלאיילה, שהצליח לערוך היום אימון כמעט מלא אחרי שאתמול החמיץ אותו. החלוץ הצעיר צפוי לפתוח בהרכב, ואילו איהאב גנאים, שכבש את שער הניצחון מול אשדוד, התלונן על רגישות במפשעה ונמצא בספק.

במהלך הימים האחרונים שוחח ניסו אביטן עם שחקניו וביקש לשמור על ריכוז ולהיזהר ממשחק האגפים של הפועל חיפה. המאמן לא מתכוון לבצע שינוי שיטה ביחס להרכב שניצח אשדוד, אך כאמור, גנאים נמצא בספק. נראה שההתלבטות של ניסו היא בין יזן נסאר לאוסבלדו הנריקס במרכז ההגנה. הבלם הקולומביאני עשוי לעזוב במהלך חודש ינואר. מוטי ברשצקי יחזור לסגל, אך יפתח על הספסל. נייג'ל האסלביינק ובירם כיאל יפתחו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן, חסן חילו, חגי גולדנברג, יזן נסאר (אוסבלדו הנריקס), איהאב שאמי, איהאב גנאים (עטאא ג'אבר), בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאיילה.

בירם כיאל, נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי