גדיר יחזור להרכב: "יש תחושה שלילית סביבנו, אבל אנחנו במקום טוב"

מוחמד גדיר | קובי אליהו

חלוץ יעלה ב-11 של בני יהודה מול מכבי פ"ת בשבת, גם רוחנא, נג'אר ואבישי כהן צפויים לקבל את המקום בהרכב. שחקן: "במבחן התוצאה עשינו דברים יפים". ראנז'ל וזנטי ייעדרו

(גודל טקסט)

בסגל חסר, בני יהודה תגיע מחר (שבת) לאצטדיון המושבה למשחק קשה במיוחד נגד מכבי פתח תקווה. המאמן הזמני כפיר אדרי, לצדו של מאמן השוערים הוותיק יעקב אסייג, החליט שלא להסתכן אל מול ההתקפה המסוכנת של המלאבסים מהמקום הראשון והוא צפוי לעבור למערך של שלושה בלמים באופן חד פעמי.

רשימת הנעדרים כוללת את אליסון דוס סנטוס, מישאל ראנז'ל, עמית זנטי, רועי בן שמעון הפצועים, וכמו כן גם את סתיו פיניש המורחק. פאדי נג'אר אמור לעלות ב-11 ולהצטרף לדן מורי ותאמבי סגס במרכז ההגנה, אך שני השחקנים המשמעותיים ביותר שאמורים להיכנס להרכב הם מוחמד גדיר ואליאן רוחנא.

החלוץ כבש את שער הניצחון ב-0:1 על הפועל תל אביב במחזור הקודם, בו ניכר היה שחסר חלוץ טבעי במערך (ניב זריהן שיחק כחלוץ בודד). לגבי הקשר, הוא מצליח להרשים את כפיר אדרי כאשר במקביל קיימת אכזבה גדולה מיוסיף מוסא. עם זאת, עדיין יש התלבטות בין השניים.

יוסיף מוסא | אריאל שלום

"מכבי פ"ת באמת קבוצה חזקה אבל אנחנו לא פחות", אמר שחקן בבני יהודה. "יש תחושה שלילית סביבנו בגלל כל מה שקרה מפתיחת העונה, אבל בסך הכל במבחן התוצאה עשינו דברים יפים עד עכשיו ואם ננצח מחר נהיה במקום גבוה בטבלה. לא שיחקנו טוב מול הפועל ת"א אבל אני בטוח שמחר ניראה אחרת".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, תאמבי סגס, פאדי נג'אר (סילבה קאני), עמית כהן, אליאן רוחנא (יוסיף מוסא), שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן, מוחמד גדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי