ווילדסחוט בראיון: "יכול להיות שהסכום ששילמו עליי פגע בי"

קשר מכבי חיפה שוחח עם התקשורת האנגלית על תקופתו בנוריץ' והודה בגילוי לב: "לא עמדתי בציפיות ולא יכולתי להחזיר למועדון שהאמין בי, גם בגלל דברים שקרו מחוץ לכדורגל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שמכבי חיפה תעלה על כר הדשא בקריית שמונה לקרב צמרת (החל מ-14:45, ישיר בספורט1), פורסם באנגליה ראיון עם קשר ההולנדי שלה, יאניק ווילדסחוט, שזכה לכותרת "מדוע התקופה שלו בנוריץ' סיטי לא הצליחה".

ווילדסחוט פצוע בימים אלה ולא יעמוד לרשות ברק בכר גם במשחק היום, אבל בקרוב הוא סוגר שנה וחצי בישראל, מאז הגיע בקיץ 2019. באנגליה תהו מדוע הוא לא הצליח להטביע חותם בנוריץ' וכעבור שנה אחת בנוריץ' – ששילמה תמורתו 4 מיליון ליש"ט – מצא את עצמו מושאל לקרדיף, משם לבולטון ובקיץ 2019 עזב לישראל. נזכיר רק כי ווילדסחוט הגיע לאנגליה כבר ב-2014 והגיע לשיאו בוויגאן, במדיה כבש 10 שערים בעונה אחת וכך נסלל מעברו לקנריות.

"בזמן אמת לא הרגשתי שהסכום ששילמו תמורתי השפיע עליי, אבל היום אני מבוגר יותר ומנוסה יותר ובמבט לאחור יכול להיות שזה משהו שחשבתי עליו המון בתת מודע. רכשו אותי כדי שאוכל לסייע למועדון בטווח הארוך, אבל נדרשתי לספק מספרים מיד כי הקבוצה רצתה להגיע לפחות לפלייאוף.

יאניק ווילדסחוט
וילדסחוט במדי הקנריות | Dan Istitene / Staff

"בהולנד אפילו החמירו את המצב. ראו שם שאני עובר תמורת 8 מיליון ליש"ט והכותרות היו 'הוא עובר תמורת 8 מיליון?! הוא בכלל לא ישחק שם'. אמרתי לעצמי 'וואו' ויכול להיות שזה משהו שהוריד אותי בזמנו וגרר אותי למקום לא טוב, אבל מהר מאוד הפסקתי לחשוב על זה וגם המועדון תמך ואמר לי לא לדאוג", מספר ווילדסחוט.

מה שפגע מאוד בווילדסחוט הוא שהמאמן שצירף אותו, אלכס ניל, פוטר כעבור חודשיים: "לא שיחקתי בעמדה הטבעית שלי וזה הקשה עליי, אבל רציתי לשחק ועשיתי את מה שאמרו לי. היה לי הרבה חופש לעלות קדימה, אבל היו לי משימות הגנתיות. נגד שפילד יונייטד היה לי משחק טוב וגם כבשתי, חשבתי שאולי מפה אתחיל לעלות, אבל זה לא קרה – וגם לא יכול היה לקרות בלי שאקבל קרדיט ואשחק ברצף".

ווילדסחוט גם סיפר על בעיות אישיות שהקשו עליו באותם ימים: "אנשים רואים רק את מה שקורה במשחקים, אבל לאשתו היו אז בעיות עם ההיריון והיו זמנים שבכלל לא ישנתי בלילה והייתי מגיע לאימונים עייף ובלי יכולת להראות את מה שאני יודע. למעשה זו הסיבה שלא הצלחתי בנוריץ', כי קיבלתי הזדמנויות ופשוט לא יכולתי להוכיח את עצמי בגלל דברים שקרו מחוץ לכדורגל. אוהדי נוריץ' אף פעם לא זכו לראות למה הביאו אותי וזה משהו שאני מתחרט עליו – שילמו עליי הרבה כסף ואני לא הצלחתי להחזיר על האמון".

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | Harry Trump/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי