החלו גישושים: עומרי אלטמן מועמד להצטרף למכבי חיפה

עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

הקיצוץ בשכר, השחרור של בוזגלו וההסתבכות בתחתית הובילו לכך שהקשר לא יתנגד לעזוב את הפועל ת"א אם תגיע הצעה רשמית מהירוקים, שמחפשים חיזוק להתקפה וסימנו כעת את קפטן האדומים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעלה בעוד זמן קצר לכר הדשא בקריית שמונה ותפגוש את הפועל המקומית למשחק מסקרן במיוחד (החל מ-14:45 בספורט1), ובמועדון מקווים להמשיך את היכולת הטובה מהניצחון על בית"ר ירושלים ולשמור על שער נקי פעם נוספת, במשחק ראשון מבין שניים תוך שלושה ימים לאור העובדה שבשלישי תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף, באצטדיון דוחא נגד בני סכנין.

במקביל לקרבות הקשים בליגה, במכבי חיפה מסתכלים קדימה וחושבים על חלון ההעברות של ינואר בתקווה למצוא חיזוק לחלק הקדמי. כפי שכבר פרסמנו, מוחמד עוואד המושאל ללך פוזנן עשוי לחזור לאחר שאיבד את מקומו בסגל בקבוצתו הפולנית לאחרונה ובימים האחרונים עלה שוב שמו של קשר הפועל תל אביב, עומרי אלטמן.

אלטמן, קפטן האדומים, נחשב למוערך מאוד על ידי הצוות של מכבי חיפה וזה כלל לא סוד שברק בכר רצה אותו בעבר גם כשאימן את הפועל באר שבע. אלטמן, ששמו נקשר למכבי חיפה גם בתחילת העונה, לא עבר בקיץ האחרון מכיוון שהפועל ת"א דרשה תמורתו תשלום, אלא שהמצב הכלכלי בו נמצאת הפועל ת"א הוביל להתפשרות מצד ראשי הפועל ת"א באשר לסכום בו יימכר ובימים האחרונים החלו גישושים בנושא.

עומרי אלטמן | אריאל שלום

בהפועל ת"א בהחלט שוקלים את האפשרות לשחרר את אלטמן, מה שיפנה תקציב משמעותי שיאפשר את חיזוק הסגל בינואר, מתוך הבנה שהקבוצה, אם תמשיך ככה, לקראת קרבות תחתית לא פשוטים. אם אלטמן יעבור למכבי חיפה, הירוקים לא צפויים לשלם סכום משמעותי עבורו וייתכן שהעסקה תכלול שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה. מבחינת אלטמן מדובר באפשרות שהוא ישמח אם תקרה, גם לאור הקיצוץ בשכרו בהפועל ת"א בעקבות התפרצות הקורונה וגם בשל עזיבת מאור בוזגלו, שהיה חבר טוב שלו ושחקן שהוא ראה בו משמעותי מאוד בסגל הפועל ת"א.

ראוי לציין שבשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית בנושא לאלטמן או להפועל ת"א, אך ככל שחלון ההעברות יתקרב עשויה העסקה לקרום עור וגידים ולהפוך לממשית.

בכר. רצה את אלטמן כבר בב"ש | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי