עמוק בבוץ: 0:0 להפועל תל אביב נגד מכבי נתניה

הקבוצה של קלינגר שקועה במקום הלפני אחרון לאחר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון וגם ללא שער. הפעם גם לא היו לה מצבי הבקעה. מלאדה היה קרוב לכבוש פעמיים, שטקוס הדף. אלטמן החולה עלה מהספסל בדקה ה-72 ולא עזר

(גודל טקסט)

לא מרימים את הראש. הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה. זה משחק רביעי ברציפות של האדומים ללא ניצחון, וגרוע מכך – ללא שער זכות. הקבוצה של ניר קלינגר עדיין נמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה ונראית כמועמדת ברורה לירידה. אם הפועל חדרה תנצח את הפועל כפר סבא ביום ראשון – קלינגר יירד למקום האחרון והמביך.

בניגוד למשחקים הקודמים בהם סבלו מקצת חוסר מזל, האדומים לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה. נכון שקשה יותר ללא הקפטן עומרי אלטמן שבשל מחלה נותר על הספסל עד הדקה ה-72, אך שחקנים כמו לבאן קוטליה ודן עזריה קיבלו הזדמנות ולא הוכיחו את עצמם. נקודת האור היחידה – קשר הכנף אושר דוידה שהיה מסוכן בצד ימין אך שגה בפעולה האחרונה.

ביום רביעי יפגשו האדומים את הפועל חיפה שניצחה אותם ארבע פעמים בעונה שעברה, רגע לפני שמתחיל עבורם רצף רצחני שכולל את מכבי חיפה, הפועל באר שבע ואת הדרבי התל אביבי. אין ספק שהאדומים שכבשו שלושה שערים בלבד העונה – ההתקפה הגרועה בליגה – חייבתץ חלוץ, ואפילו יותר.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1020352
This image has an empty alt attribute; its file name is 1020404
רועי זיקרי ועומרי אלטמן | ברני ארדוב

מכבי נתניה אכזבה לא פחות, דווקא בשל הכישרון הגדול שלה בחלק הקדמי. הקבוצה של ריימונד אטוולד, שלא כבשה גם במחזור שעבר, לא סיכנה מספיק את השער. גבי קניקובסקי עשה פעולות טובות בעיקר רחוק מהשער, חן עזרא לא הורגש ויונס מלאדה היה קרוב פעמיים אך ארנסטס שטקוס מוכן.

אחרי שנה לא פשוטה בכלל, נתניה רוצה לנצל את העונה המבולבלת הזו ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. כרגע הקבוצה במקום החמישי אך עליה לדאוג לנצח משחקים כאלה. זה מדאיג עבור המאמן שבחצי השעה האחרונה נתניה לא הצליחה לייצר כלום.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1020354
אלמוג כהן מול שי אליאס. שתי הקבוצות לא הרשימו

הרכבים:

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, אדי גוטליב (רז שלמה, 78), דני גרופר, שי אייזן, שי אליאס, עמנואל בואטנג (רועי זיקרי, 63), אושר דוידה (עומרי אלטמן, 72) דן עזריה (דורון ליידנר, 62), לבאן קוטליה (אופק עובדיה, 78)

מכבי נתניה (משוער): דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסולה אקיניימי (עומרי גאנדלמן, 90+4), קיליאן ואן דר קאפ, רותם קלר, אלמוג כהן (אלעד שחף, 80), אביב אברהם, גבי קניקובסקי, קוואן פרייטר, חן עזרא (רוי קורין, 72), יונס מלאדה (בן אז'ובל, 80).

מהלך המשחק:

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב

מכבי נתניה הרגישה בעלת הבית בדקות הראשונות ולחצה את הפועל תל אביב לשערה. האורחת התקרבה לייצר מצב אך הבעיטות מחוץ לרחבה נבלמו. בדקה ה-12 הגיע חצי מצב ראשון במשחק. אושר דוידה עבר בקלילות את רותם קלר ברחבה אבל ברגל ימין העביר מסירה רעה ודני עמוס קלט. כעבור דקה קוון פרייטר בעט החוצה מחוץ לרחבה.

אלמוג כהן, שי אליאס | ברני ארדוב
אקינסולה אקיניימי | ברני ארדוב

בדקה ה-14 שי אייזן בעט חזק אחרי כדור רוחב של איאד אבו עביד, דני עמוס הדף נהדר. כעבור דקה, נתניה יצאה למתפרצת מדהימה. קוון פרייטר העביר כדור רוחב מצד ימין, אבו עביד הגיע בזמן ודחף רגל לפני שחן עזרא כובש.

BER_9328 |
איאד אבו עביד, רותם קלר | ברני ארדוב
דני עמוס | ברני ארדוב
אדי גוטליב, קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב
לבאן קוטליה, אביב אברהם | ברני ארדוב

שתי הקבוצות העבירו הילוך. יונס מלאדה עקף את שי אליאס ברחבה בהטעיית גוף נפלאה ובעט בסיבוב ליד הקורה. דוידה המשיך להיות המסוכן ביותר בהפועל. אחרי דאבל פס מצוין עם דן עזריה, הקשר הצעיר היה קרוב לכבוש אך נבלם על ידי אקינסולה אקיניימי בדקה ה-29.

אדי גוטליב, קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב
קיליאן ואן דר קאפ, אדי גוטליב | אריאל שלום
איאד אבו עביד, חן עזרא | ברני ארדוב
לבאן קוטליה, שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב

מכבי נתניה הציגה קצת יותר איכות בהתקפה והייתה מסוכנת מאוד בהתקפות המתפרצות. מלאדה המשיך להתקרב, בדקה ה-38 הוא סובב כדור מסוכן וסחט הצלה גדולה מארנסטס שטקוס. רגע לפני המחצית, חן עזרא הציג את החיתוך המפורסם משמאל למרכז ובעט בסיבוב, שטקוס הדף.

אלמוג כהן | ברני ארדוב
דן עזריה, אקינסולה אקיניימי | ברני ארדוב

שני המאמנים שמרו על אותו הרכב. בפתיחת המחצית השנייה עוד מצב מסוכן של נתניה. אלמוג כהן הצטרף נהדר מאחור וכמעט כבש אבל הכדור נבלם על ידי ההגנה האדומה. הקבוצה של ניר קלינגר נראתה אובדת עצות בחלק הקדמי ולא הצליחה לעבור את החצי. בדקה ה-56 כארם ג'אבר הרים מצד ימין ומלאדה נגח גבוה מעל השער.

קלינגר ראה שהקבוצה שלו חייבת רענון ובדקה ה-62 ביצע חילוף כפול – רועי זיקרי ודורון ליידנר. עמנואל בואטנג ודן עזריה הוחלפו. בדקה ה-72 עומרי אלטמן עלה לשחק במקומו של אושר דוידה. אטוולד ביצע חילוף כפול אף הוא עשר דקות לסיום. בן אז'ובל הכניס את יונס מלאדה, ואלעד שחף החליף את הקפטן אלמוג כהן.

דני גרופר, יונס מלדה | ברני ארדוב
שי אליאס, גבי קניקובסקי | ברני ארדוב
עומרי אלטמן, רועי זיקרי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי