רפואה זעם: "מכבי חיפה טובה גם בלי שהשופט יפסוק לטובתה"

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש אחרי ה-3:0 לירוקים: "השיפוט היה מעבר לכל דמיון, כל כך מעצבן. ה-VAR עושה כל פעם מה שנוח לו". בכר: "פתאום יש כושר ומנטליות והכל". חזיזה הסביר מדוע בעט במקום רוקאביצה

(גודל טקסט)

במשך 74 דקות לא היה נראה שמכבי חיפה בדרך לניצחון משכנע כל כך בקריית שמונה, אולם קצת יותר מרבע שעה הספיקה לירוקים על מנת להבקיע שלושה שערים ולגבור 0:3 על הכחולים מהצפון, שעד כה היו הקבוצה היחידה שטרם הפסידה בליגת העל. בעוד החיפאים יכולים לשמוח מהתוצאה ומהעובדה שניקיטה רוקאביצה ודולב חזיזה שוב כבשו, קובי רפואה ושחקניו עלולים להרגיש תחושת קיפוח מהחלטות שנויות במחלוקת שקיבלו גל ליבוביץ' וצוות ה-VAR.

בסיום המשחק, חזיזה שהבקיע בפנדל דיבר על כך שלקח את הבעיטה במקום ה"פנדליסט" הקבוע, רוקאביצה: "אני זה שעשו עליו את הפנדל והרגשתי תחושה פנימית שאני אבקיע לא משנה מה, אמרתי את זה לניקיטה והוא פרגן לי. שמח שזה קרה, בסופו של דבר לנצח את קריית שמונה בחוץ זה סופר חשוב בשבילנו".

השער נגד בית"ר החזיר לו את הביטחון: "יכול להיות, בתחילת השנה הייתי מאוד לחוץ מתחילת העונה השנייה שלי במכבי חיפה וגם ממאמן חדש שהגיע, הכל השפיע עליי, אבל כשאתה משחק והמאמן נותן לך ביטחון וכל הקבוצה נראית כמו במחצית השנייה, זה יותר קל. אמשיך לקחת על עצמי ולעבוד קשה".

"קריית שמונה קבוצה מאוד טובה וראינו שמאוד קשה לשחק פה, הם לא הפסידו שמונה מחזורים", המשיך חזיזה "באנו בידיעה שיהיה משחק מאוד קשה, בסופו של דבר ניצחנו ותהיה לנו נסיעה שמחה עד חיפה. האם זו הצהרת כוונות? מכבי חיפה אוהבת לנצח בכל משחק, הלוואי שנמשיך ככה".

חזיזה. חזר לו הביטחון | מאור אלקסלסי

ברק בכר הקדיש את הניצחון לבתו: "יש לה היום בת מצווה והבטחתי לה ניצחון. אמרתי לחבר'ה שאם לא מנצחים היום, יש להם עסק איתי כל השנה".

מדוע עלה לחימום: "זו עובדה שזה המשחק הכי קשה שיש, זו קבוצה בפורמה טובה, היחידה שלא הספידה בליגה. אני מכיר את המגרש הזה שהוא קשה, היה לי חשוב להרגיש את השחקנים בחימום, שזה לא חד פעמי מה שהיה שבוע שעבר. המשחק יכול היה להתפתח לכאן או לכאן, אבל בסוף היינו יותר טובים, יכולנו להבקיע יותר ואני שמח שניצחנו".

השיפור ביכולת :"זה ניצחון שני רצוף, שוב ללא ספיגה וזה חשוב לביטחון אחרי שני הפסדים שעשו הרגשה פחות טובה. יש משחק לא פחות קשה ביום שלישי, נגד סכנין שהיא בפורמה טובה בדוחא. תוך שבועיים, פתאום יש כושר יש מנטליות ויש הכל. יש הפתעות בחיים. אבל אם לא להיות ציני, אנחנו עובדים קשה בכל המישורים 24 שעות ביממה. מגיע קרדיט לצוות שעובד קשה מאוד ונותן לשחקנים את התנאים הכי טובים. שוב, יש משחק מאוד קשה ביום שלישי. נשמח 24 שעות כי מגיע לנו, אחרי זה נתכונן".

חזיזה לקח את הפנדל: "בסופו של דבר יש רשימה על הלוח, יש בה שלושה בועטים. אחד מהם זה ניקי ואחד זה דולב. הם פרגנו אחד לשני, דולב לקח על עצמו וזה בסדר גמור".

מצא את ה-11 הקבוע שלו: "אני לא יכול לדעת, זה תלוי מול מי אתה משחק ומה הכושר של השחקנים. חלק מההרכבים היה תוצאה של פציעות ודברים לא צפויים, שהייתי צריך לשנות. בדרך כלל, אם מנצחים רצוי להמשיך עם אותו הבסיס ואני מניח שזה מה שיהיה במשחקים הקרובים".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

המאמן המפסיד, רפואה, היה נסער בסיום: "הדובר של מכבי חיפה עומד ליד הספסל שלנו ואומר 'נתנו להם שלוש חתיכות'. לך לצד שני, תשמח עם הקבוצה שלך".

הרגישו שהשיפוט נגדם: "זה לא עניין של מה הרגשנו. ראיתם את המשחק ואת שתי הקבוצות, לא הרגשתם את מה שקרה? אני לא רוצה להתייחס לשופט, אבל היום זה היה מעבר לדמיון. זה כל כך מעצבן, מכבי חיפה קבוצה טובה גם בלי פסיקה כזאת או אחרת שהשופט ייתן לה. 0:3 לא משקף מה שהיה פה, יש לנו קבוצה טובה וההפסד הזה לא ימנע מאיתנו להמשיך קדימה".

איך ממשיכים: "נרים את השחקנים, אנחנו רוצים להיות בצמרת. הקבוצה טובה, 70 דקות היום היינו במשחק וגם הגענו לפנדל, שגם שם – רבע שעה השופט עמד על ה-VAR ובסוף בכלל לא קיבל החלטה. אני מאוד מתוסכל מזה ואני באמת מתאפק. אני לא מבין עד עכשיו מה זה ה-VAR הזה, כל פעם עושים מה שנוח להם. גם כשאתה מבקיע גול, רק אחרי רבע שעה אתה יודע אם זה גול או לא".

עידן נחמיאס, שהבקיע שער עצמי, הוסיף: "גם הפסד 3:0 וגם גול עצמי, זה כואב והיום יהיה לי קשה. אבל שבוע הבא יש באר שבע ביום ראשון, צריך להרים את כל החבר'ה, לנוח ולהגיע רעננים למשחק הזה. לא חשוב אם אני מרגיש ש-3:0 משקף, בסוף יש תוצאות. זו התוצאה שנגמר ואני לא רוצה להתעסק בזה".

ליבוביץ'. ספג ביקורת קשה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי