כיאל: "אפשר להגיד שאני אוהד של מכבי חיפה, אבל עכשיו מרוכז בסכנין"

בירם כיאל, רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

אחרי ה-0:2 של סכנין על הפועל חיפה, הקשר התייחס למפגש נגד קבוצתו לשעבר: "מעולם לא שיחקתי מולה. זה מועדון ענק". אביטן: "בירם התאקלם בצורה מדהימה". סילבס: "נהיה חייבים להחזיר את הנקודות במגרשים אחרים"

(גודל טקסט)

צפו: כיאל מדבר אחרי הניצחון על הפועל חיפה

בני סכנין של ניסו אביטן היא קבוצה אחרת לגמרי מזו שפתחה את העונה, והערב (שבת) היא ניצחה 0:2 את הפועל חיפיה ובכך השלימה ניצחון שלישי בארבעה משחקים. לאחר ההתמודדות אמר אביטן: "באנו למשחק עם ביטחון, והפתיחה הרעה שלנו מעט ערערה אותנו בהתחלה. במחצית השנייה התחלנו לשחק את הכדורגל שרצינו. הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד ולשמחתי זה לך לכיוון שלנו".

במהלך המשחק ספג בן והבה כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה ברוטלית על בירם כיאל. "אין ספק שיותר קל לשחק מול עשרה שחקנים, אבל אני חושב שהאדום היה מוצדק, אז אין מה לבוא בטענות בעניין הזה. לא רוצה בעלל להתעסק בשיפוט. המשחקים הבאים? אנחנו עובדים ממשחק למשחק. ידענו מה האיכויות של כיאל מראש והדרך בה הוא התאקלם וחזר לכושר משחק מדהימה".

לאחר המאמן, כיאל עצמו אמר: "אני מרגיש טוב. קיבלתי מכה בכתף אבל הכל טוב. אתאושש ביומיים הקרובים ואהיה מוכן למשחק הבא". על המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה אמר: "זה מועדון ענק. גדלתי בו ואני מכיר את כולם. אפשר להגיד שאני אוהד מכבי חיפה מאז שעזבתי. מעולם לא שיחקתי נגד מכבי חיפה, אבל עכשיו אני מרוכז בבני סכנין. נבוא מוכנים למשחק".

כיאל חוגג עם חבריו: "נבוא מוכנים למכבי חיפה" | מאור אלקסלסי

שילובו בסכנין: "אני אשמח אם זה ימשיך ככה. אשמח לעזור כמה שיותר לשחקנים הצעירים. קיבלתי הרבה אחריות מהמועדון ואני צריך להחזיר על המגרש. לשמחתי, במשחקים האחרונים אנחנו נראים כמו קבוצה. הגיע לנו הניצחון היום. שמח שאני מצליח לעזור לחברים שלי ולקבוצה. יש לנו שבוע ארוך, עם שלושה משחקים. מרוצים מהשלוש נקודות אבל כבר עם הפנים קדימה".

מן העבר השני, המאמן המאוכזב חיים סילבס סיכם: "מאוד מאוכזב בגלל ההפסד. חושב שזה היה משחק של חתול ועכבר. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים במחצית הראשונה כדי להבקיע ולפתוח את המשחק. היה לנו יתרון רוב המשחק, כמובן שעד הכרטיס האדום. מאותו רגע הלכנו אחורה יותר מדי. החילופים גם לא עזרו לנו הערב ואחרי שנפתח המגרש ספגנו את השער השני. נהיה חייבים להחזיר את זה במגרשים אחרים".

סילבס. "נחזיר את הנקודות במגרשים אחרים" | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי