בית"ר ירושלים תקיים מסע"ת מדובאי: "תיתכן חתימה השבוע"

המשלחת של ראשי המועדון תתכנס ביום שלישי, גורם: "המשא ומתן מתקדם, ייתכן שתהיה חתימה". פלייטר וזרגרי נעדרו מהאימון ולא יהיה בסגל למשחק מול ב"ש. שחקן: "האווירה נרגעה, אבל יש לחץ. אסור לאכזב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, זאת בידיעה שהפסד נוסף יוביל למשבר עמוק בקבוצה. עוד לפני העניין המקצועי, במועדון החליטו לערוך ביום שלישי הקרוב (14:00, שעון ישראל) מסיבת עיתונאים. טרם הושג סיכום בנוגע למכירת אחוזים מהקבוצה, אולם גורמים במועדון סיפרו כי המשא ומתן מתקדם. "ייתכן שתהיה חתימה כבר בשבוע הקרוב", אמר גורם במועדון.

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ששוחחו השבוע עם השחקנים, לא תרגלו את ההרכב ולא ערכו אסיפת שחקנים, אולם שחקנים תיארו הערב כי "האווירה נרגעה מעט מאז המשחק. יש כאן לחץ, אי אפשר לשקר, אבל חשוב שהם באו ואמרו באסיפה בדיוק מה הם חושבים. כל שחקן יודע למה מצפים ממנו, אסור לנו לאכזב הפעם".

מהאימון נעדרו שניים: חלאפילו פלייטר ואביאל זרגרי, שלא כשירים ולא יהיה בסגל למשחק הקרוב. באימון עצמו ערכה בית"ר משחקון פנימי, אבל ההרכב הסופי טרם תורגל ונראה כי צמד המאמנים טרם החליט מה לעשות. יחד עם זאת, השניים כבר קיבלו החלטה לא לעלות עם שלושה בלמים. ייתכן והמערך ישתנה מעט בקישור, כשחלק משחקני הקישור יתמקדו יותר בעבודת הגנה.

אביאל זרגרי | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי