ניצן כשיר, עטר יסופסל. במועדון פנו למשטרה מחשש להסלמה

איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

לאחר ההסכם הראשוני, פגישה משמעותית נוספת תתקיים היום. בבית"ר נערכים לחזית מול לה פמיליה ורוצים שהמשטרה תציב שמירה מוגברת בבית וגן וטדי. השוער יפתח נגד ב"ש. התלבטות לגבי מתאוסיניו הפצוע שייעדר חודש

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שבבית"ר ירושלים אישרו אתמול (שבת) כי העסקה למכירת אחוזים מהמועדון לשייח' בן חליפה מתקדמת, כעת מספרים גורמים במועדון כי "היום תתקיים פגישה נוספת, משמעותית מאוד לצורך הגעה להסכם לקראת חתימה". כזכור, חוגג רוצה להישאר עם 51 אחוז בקבוצה כדי לקבל את ההחלטות החשובות, אבל דורש השקעה של כ-30 מיליון דולר מצד האמירתים. 

מסיבת העיתונאים נקבעה אתמול בערב, אחרי שהצדדים סיכמו מראש כי המשלחת הישראלית תערוך מסיבת עיתונאים ביום שלישי, בה תעדכן בהתפתחויות. זו בסיבה שבגללה גם הדובר, אסף נחום, יגיע היום לדובאי ("הנסיעה הזאת תוכננה מראש", אומרים בבית"ר). בסביבתו של חוגג אופטימיים מאוד וטענו אתמול כי להערכתם העסקה תיחתם השבוע. בפגישה אתמול נכח עו"ד רונן מוזסון, מטעם המועדון, כדי לקבל את המידע הנחוץ מבחינת ההשלכות המשפטיות שלה. בפגישה שנערכה אתמול אמר השייח' בן חליפה לחוגג: "נוכל לקדם את הספורט ואת השלום".

כתובות נאצה נגד איחוד האמירויותב טדי |
משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

במקביל, אחרי שארגון "לה פמיליה" פרץ לכר הדשא במגרש האימונים ביום שישי, במועדון מתכוונים לערוך שיחה עם המשטרה כדי שתפקח את הנושא מקרוב ולא תאפשר אירועים כאלה. כזכור, ביום שישי איימו גורמים במועדון להגיש תביעות אזרחיות נגד אוהדים מתפרעים, כפי שעשו בעבר. ייתכן שבמועדון ידרשו אבטחה סביב השעון באזור בית וגן וטדי.

בשורה לא טובה מגיעה מכיוונו של מתאוסיניו. משיחה שנערכה בסוף השבוע עולה כי הקשר הברזילאי, שבמועדון טוענים שנקנה תמורת 750 אלף יורו, לא יחזור כנראה בחודש הקרוב – כפי שפרסמנו בספורט1. בבית"ר העריכו תחילה כי יחזור באמצע דצמבר, אך כעת הפציעה שעבר בשריר הירך האחורי מצריכה מחשבה מחדש לגביו. "הוא תופס מקום של זר, אבל בינתיים לא משחק", אמר גורם במועדון. על השאלה האם ישנה אפשרות שיושאל בינואר אמר: "כל האפשרויות פתוחות, אבל זה תלוי בצוות המקצועי".

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

בינתיים, הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע מחר (שני) ב-20:45. מהאימון המסכם עולה כי איתמר ניצן ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. ניצן יפתח בין הקורות, אבל דראפיץ' וברדה יערכו מספר שינויים. סנטיאגו אוקמפוס יפתח במקום שי קונסטנטין, אורן ביטון יחליף את אורי מגבו, שלום אדרי ולירן רוטמן תורגלו לסירוגין עם עידן ורד ואלירן עטר ועוזיאל פרדו עשוי לפתוח גם הוא בהרכב. בשלב זה, נראה כי עטר לא יפתח בהרכב.  

הרכב משוער: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורן ביטון; עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן (עידן ורד), עידן ורד (שלום אדרי); עוזיאל פרדו, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי