רעב לצמרת: אבי לוזון מתכנן לצרף לפחות שני שחקנים בינואר

גיא לוזון גיא לוזון | אודי ציטיאט
אבי לוזון, עומר גולן אבי לוזון, עומר גולן | אודי ציטיאט
תאי בריבו תאי בריבו | אודי ציטיאט
ארד בר ארד בר | אודי ציטיאט
שחקני מכבי פתח תקווה שחקני מכבי פתח תקווה | אודי ציטיאט

פתח תקווה לא עוצרת, גיא לוזון זכה לשבחים: "פוגע בינגו בכל החילופים". בקבוצה מחכים שבריבו ונציגיו יחתמו על חוזה חדש, ארד בר נפגע ואיבד את הזיכרון לכמה רגעים, אך הצילום יצא תקין. לופטה וארויו לא מרשימים

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בשלה: הקבוצה של גיא לוזון לא עוצרת, וה-0:1 דרמטי על בני יהודה, משער ניצחון של החלוץ המחליף תאי בריבו עמוק בתוספת הזמן, העניק ניצחון שלישי ברציפות ושבוע נוסף בראש הטבלה למלאבסים. אם בשבוע שעבר צמד המחליפים סוליץ' את בר סידרו את הניצחון על חדרה, הפעם היה זה היה בריבו שהביא את המפנה, ונראה שלוזון מגלה מחדש את 'מגע המידאס' ממנו נהנה בתחילת הקריירה.

הבעלים, אבי לוזון, לא מסתיר את שביעות רצונות מהמקום בראש הטבלה: "אני מאוד מרוצה שאנחנו נמצאים במקום הראשון. שאנחנו מנסים בשיניים ויש לנו סבלנות" אמר אמש לספורט1 אחרי המשחק. "היינו עדיפים לאורך כל המשחק. אני עוד יותר שמח שיש לנו חמישה חילופים, שגיא פוגע בהם בינגו בכל הזמן. המקום הראשון? לא מסתכלים על זה בשלב הזה".

לאחר פתיחת העונה המוצלחת, באם המושבות קיבלו תיאבון והאיש החזק במועדון, לא מתכוון לבחול באמצעים בכדי לחזק את הקבוצה בהתאם לדרישותיו של המאמן, וע"פ ההערכות במועדון, הכוונה היא לצרף לפחות שני שחקנים, אחד מהם חלוץ 9 בכיר. ג'וסי לופטה ועבדיאל ארויו לא מספקים עד כה את הסחורה. הציפייה הגדולה יותר היא מהראשון, אך בקבוצה הבהירו כי ייתנו לשניים את הצ'אנס להרשים עד חלון ההעברות בינואר.

אבי לוזון מרוצה, החיזוק בדרך | דני מרון

תאי בריבו, שוב הוכיח שהוא שחקן של מאני טיים, או כפי שכינה אותו המאמן לאחר המשחק: "מלך הערבוביות". החלוץ הבקיע את שערו השלישי העונה, בפעם השנייה כשהוא עולה מהספסל. כפי שכבר פרסמנו, לחלוץ הוצע חוזה חדש (הוא מסיים את חוזהו בתום העונה), וכעת הכדור בידיים שלו, ושל נציגיו, שלומי בן עזרא וגלעד קצב. הלוזונים מבחינתם הבהירו כי יהיו מוכנים לחתום על החוזה החדש בהקדם האפשרי.

מי שהדאיג את הצוות המקצועי, הוא הקשר ארד בר, שספג פגיעה במהלך המשחק משחקן בני יהודה, שי מזור התלונן על אובדן זיכרון מאירועים שקרו לאחר פגיעתו וסבל מסחרחורות. בסיום המשחק הוא נשלח לצילום בבית החולים אסף הרופא, על מנת לשלול פגיעה חמורה ולשמחת אנשי פ"ת הבדיקות יצאו תקינות. 

תאי בריבו ואור אינברום לאחר שער הניצחון. החלוץ יאריך חוזה? | אודי צטיאט

המאמן גיא לוזון, הפתיע את האנשים הנוכחים באיצטדיון, כאשר החל את המשחק ביציע, למרות שלא הורחק וירד לכר הדשא לנהל את ההתמודדות רק בדקה ה-14. בסיום המשחק ועוד לפניו הסביר לשחקנים, כי ברצונו לראות מלמעלה בצורה יותר טובה את המתרחש על כר הדשא.

למרות הניצחון, בפ"ת כעסו על השופט לירן ליאני על כך שלא העניק לקבוצה פנדל ברור שנעשה על ליאל עבדה בשלהי המחצית הראשונה. הבעלים אף שוחח עם צוות השיפוט במחצית על-מנת לקבל הסברים, אך הדבר נרגע מהר ולאחר הניצחון שכחו מהעניין.

גיא לוזון. התחיל את המשחק ביציע | אודי ציטיאט

"זה היה משחק קשה נגד יריבה טובה. במחצית הראשונה ניסינו לשחק אבל לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים, במחצית השנייה לרוע מזלם הורחק להם שחקן ושלטנו לחלוטין. לא היו להם מצבים מולנו. שלטנו בכדור ויצרנו כמה מצבים לכבוש והסיום הכי טוב מבחינתנו היה להבקיע בתוספת הזמן ולקחת את הנקודות" אמר בסיום הקשר הבוסני, אסמיר סוליץ', ששוב נכנס והביא שינוי במשחק.

על המיקום בטבלה אמר: "אנחנו לא מסתכלים על הטבלה בשלב הזהב של העונה. יש משהו כמו שלושים משחקים נוספים עד תום העונה ואנחנו רק מסתכלים על המשחק הבא מול מכבי נתניה. אני מקווה שנמשיך כמה שיותר זמן לשמור על המקום הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי