Sport1 Banner

פשיץ' ערך אימון מלא וצפוי לפתוח נגד מ.ס אשדוד

החלוץ הסרבי, שהחמיץ את המפגש נגד קרבאח בעקבות מתיחה, יעמוד לרשותו של דוניס אם יעבור בשלום גם את האימון המסכם למשחק (שני, 19:45 בספורט1). דוידזאדה, ייני ובלקמן יירדו לספסל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מוכנה לפתיחת שבוע קריטי נוסף, שיכלול ארבעה משחקים בתשעה ימים בלבד וייצא לדרך מחר באצטדיון הי"א באשדוד (שני, 19:45 בספורט1). במועדון ראו אתמול את מכבי חיפה מנצחת 0:3 בקריית שמונה ומגדילה את הפער ביניהן לארבע נקודות, מה שהוסיף לדריכות הרבה לקראת שבוע בו גם תארח את סיבאספור בקרב שיכריע מי מהן תעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ולאחר מכן תארח בליגה את הפועל חיפה ומכבי נתניה, בימים ראשון ורביעי הבאים.

הבשורה המעודדת לקבוצה ולמאמן גאורגיוס דוניס היא האימון המלא שערך אתמול החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ', שלא שיחק ב-1:1 ביום חמישי נגד קרבאח האזרית באיסטנבול בשל מתיחה בשריר הירך האחורי.  אם הסרבי לא יתלונן הערב באימון המסכם על כאבים, הוא יהיה מחר החלוץ המרכזי באשדוד.  

על פי התרגול המקצועי הקצר אתמול, המאמן היווני מתכוון לוותר על מערך שלושת בלמים אשר זכה לביקורת נוקבת במשחק באיסטנבול בחמישי וישוב למערך של ארבעה שחקני הגנה, כששני הבלמים שיפתחו במשחק יהיו איתן טיבי ולואיס הרננדס, בעוד שרן ייני ישוב לספסל. להרכב גם ישוב אנריק סבוריט, שהחמיץ את המשחק בחמישי עקב הכרטיס האדום שספג מול ויאריאל.

דוידזאדה וייני. ישובו לספסל | מכבי תל אביב, רשמי

פשיץ' כאמור יפתח בחוד והמשמעות היא שלספסל יירד גם ניק בלקמן, שהציג יכולת חלשה גם באיסטנבול בשבוע שעבר. מהמשחק מחר ייעדר החלוץ איתי שכטר שהורחק נגד הפועל כפר סבא בכרטיס אדום.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל , איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, איל גולסה, דן ביטון, אלכסנדר פשיץ', יונתן כהן.

עוד באותו נושא: אלכסנדר פשיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי