בהפועל חיפה זעמו על והבה. יואב כץ: "לא ברור מה הוא רצה לעשות"

בקבוצה זעמו על הבלם שהורחק לאחר עבירה מסוכנת על בירם כיאל: "זה היה חוסר אחריות ושילמנו על זה בנקודות". נס זמיר יעבור בדיקות היום, יסמין בוריץ' עשוי לחזור לסגל נגד הפועל תל אביב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, המומנטום של הפועל חיפה נקטע בהפסד ביתי כואב לבני סכנין, הפסד שהחזיר אותה לחלק התחתון של הטבלה. בקבוצה זעמו אחרי ההפסד והפנו אצבע מאשימה לכיוונו של בן והבה, שהורחק לאחר עבירה קשה ומסוכנת על בירם כיאל במרכז המגרש: "פשוט לא ברור על מה בן חשב כשבעט ככה בכיאל. זה פשוט חסר אחריות ושילמנו על זה בנקודות". אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק.

גם יואב כץ זעם על הבלם בשיחה עם ספורט1 לאחר המשחק: "לא ברור מה הוא רצה לעשות, אבל ההרחקה שלו הכריעה את המשחק. סכנין קבוצה עיקשת וטובה, היא ניצלה את העובדה שנשארנו בעשרה שחקנים ובגלל זה היא ניצחה".

זה היה ערב לא מוצלח לקבוצה מקריית חיים, שאיבדה את השחקן המצטיין של חודש נובמבר, נס זמיר. הקשר היה בספק למשחק ולאורך כל השבוע התרכז בהחלמה, אך נפצע במהלך המחצית הראשונה ובמועדון חוששים שההחלטה להציב אותו בהרכב הפותח תוביל להחמרה בפציעה והיעדרות ארוכה. זמיר יעבור בדיקות במהלך היום.

נס זמיר. חשש בנוגע למצבו | מאור אלקסלסי

מי שעשוי לחזור לסגל של חיים סילבס נגד הפועל תל אביב הוא השוער הבוסני, יסמין בוריץ', ששב להתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים. בקבוצה מצפים בקוצר רוח למפגש עם האקס, ניר קלינגר והפועל תל אביב, שמתקשה להבקיע העונה. הבעלים של הפועל חיפה אמר לקראת המפגש הפיקנטי: "הראש שלי בהפועל תל אביב ולא בקלינגר. אני מקווה שזמיר יוכל ליטול חלק במשחק אבל גם איתו וגם בלעדיו עדיין אנחנו צריכים לנצח בכל מחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי