שחקני מכבי ת"א עברו בדיקת קורונה, דוניס החמיא לבן שמעון

גאורגיוס דוניס | דני מרון

בעקבות הימצאותם של מספר שחקני קרבאח חיוביים לנגיף, הצהובים ערכו בדיקות לפני אשדוד בשני (19:45, ספורט1) - כולם שליליים. היווני על מקבילו: "דיברתי איתו כמה פעמים, מאמן מצוין". בן חיים: "התרגלנו לעומס"

(גודל טקסט)

שלושה ימים עברו מאז ה-1:1 הצורם של מכבי תל אביב מול קרבאח, וכבר מחר (שני) האלופה תגיע לאצטדיון הי"א למשחק לא פשוט מול מ.ס אשדוד של רן בן שמעון (19:45, שידור ישיר בספורט1). שלושה ימים לאחר מכן, בחמישי, הצהובים יארחו בבלומפילד את סיבאספור לקרב ישיר וגורלי על הכרטיס לסיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית (21:55, שידור ישיר בספורט1). שחקני הסגל והצוות המקצועי ערכו היום בדיקת קורונה אחרי שהתגלה שחמישה משחקני קרבאח התגלו כחיוביים לנגיף. לשמחת האלופה – כל הבדיקות חזרו שליליות.

הבשורה המעודדת לקבוצה ולמאמן גאורגיוס דוניס היא האימון המלא שערך אתמול החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ', שלא שיחק מול קרבאח. היווני ישוב למערך של ארבעה שחקני הגנה, כששני הבלמים שיפתחו במשחק יהיו איתן טיבי ולואיס הרננדס, בעוד שרן ייני ישוב לספסל. להרכב גם ישוב אנריק סבוריט, שהחמיץ את המשחק בחמישי עקב הכרטיס האדום שספג מול ויאריאל. היום דוניס ערך מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות, התייחס למצב של פשיץ' והתכונן ליריבה. גם טל בן חיים דיבר לפני המשחק החשוב.

"אנחנו יודעים שיש לנו משחק חשוב כל שלושה-ארבעה ימים", אמר דוניס. "מחר מצפה לנו משחק קשה. אנחנו ממשיכים את ההכנות שלנו. מה שחשוב עבורי הוא שאין לנו שחקנים פצועים. אנחנו ממתינים לדעת מה קורה עם אלכסנדר פשיץ', ואנחנו מוכנים למשחק קשה".

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

"יש להם קבוצה טובה וצעירה", המשיך המאמן היווני. "הם מנסים לשחק כדורגל טוב, יש להם שחקנים עם יכולות טכניות טובות. הם מאוד מסוכנים ואנחנו מרוכזים בעצמנו וביריבה. זה משחק חשוב מאוד עבורנו, כל משחק הוא חשוב מכיוון שהפסדנו כמה נקודות בתחילת העונה. זו קבוצה מפתיעה, אנחנו מכבדים אותם ומחכים למשחק קשה".

האם הוא מכיר את רן בן שמעון מקפריסין: "כן, אני מכיר אותו. דיברנו כמה פעמים, הוא אדם טוב ומאמן מצוין. הוא עושה עבודה טובה מאוד עד עכשיו".

טל בן חיים הוסיף: "התרגלנו לעומס המשחקים. זה לא משהו שלא ידענו עליו. יש לנו משחק חוץ קשה באשדוד, זה מגרש שתמיד קשה לשחק בו. כמו שתמיד אנחנו עושים – אנחנו מתכוננים בצורה הטובה ביותר למשחק ונוסעים לשם כדי לחזור עם הניצחון. אשדוד קבוצה טובה שבאה לשחק. יש לה כלים התקפיים, אמצע טוב והגנה טובה. למדנו אותם, אנחנו מכירים אותם. בין אם הם בעונה טובה יותר או פחות, תמיד קשה לשחק באצטדיון של אשדוד נגדה. נבוא לנצח".

הפעם האחרונה שהוא ביקר באשדוד, בה הוא כבש שער: "אני אשמח שהמשחק מחר יסתיים בתוצאה הזו עם גול שלי כמובן".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל , איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

טל בן חיים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי