איזי שרצקי: "ה-VAR דפק אותי בשישה משחקים"

אחרי ההפסד, בעלי ק"ש התייחס לנושא השיפוט: "דבר אחד עצבן אותי אתמול - לך למסך לראות את המהלך". על המשחק מול מכבי חיפה ("הם לא עשו כלום") והמטרות ("אליפות? הכל יכול לקרות בליגה הזו")

(גודל טקסט)

אחרי שקריית שמונה הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה והפסידה לראשונה העונה במסגרת ליגת העל, איזי שרצקי, בעלי המועדון, עלה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לצוות השיפוט, שכידוע ביטל פנדל לזכות קבוצתו אחרי התערבות ה-VAR ומאוחר יותר העניק לירוקים בעיטת עונשין מ-11 מטר לאחר עבירה של דור אלו על דולב חזיזה.

האזינו לראיון

שרצקי סיפר: "אתמול לא הייתי במגרש, בשבוע שעבר התרגזתי. אני רואה בווידאו את הכל, ואני לא רואה אופסייד. הם פשוט לא מבינים כדורגל. במשחק מול נתניה, לוסיו עמד אחרון ולא באופסייד. אתה לא באופסייד עד שהכדור לא מגיע אליך. ביקשתי דו"ח של הוועדה. זה קורה כל הזמן. שישה משחקים ה-VAR דפק אותי. לא אמרתי מילה אתמול על השיפוט. דבר אחד עצבן אותי – לך למסך לראות את המהלך".

האם הוא מאוכזב מהשחקנים שלו: "שיחקנו יותר טוב ממכבי חיפה במחצית הראשונה, היינו יכולים לכבוש פעמיים. מכבי חיפה לא עשתה כלום. אתמול לא הלך לנו, לא קרה כלום. יש תקציב קטן בחצי משל השנה שעברה. תקציב השחקנים שלנו הוא שמונה מיליון ש"ח. יש לי היום בבוגרים שלושה שחקנים שהיו יכולים לשחק בנוער והם עם הבוגרים, אנחנו מעלים המון שחקנים. הנוער שלנו כבר שמונה שנים בצמרת".

באיזה מקום לדעתו הקבוצה תהיה בסוף העונה: "נהיה בפלייאוף העליון. אליפות? בליגה של השנה הכל יכול להיות".

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי