"כיאל יתרגש לפגוש את מכבי חיפה, אם נהיה מרוכזים אפשר להפתיע"

בבני סכנין מסרבים לחגוג את הניצחון על הפועל חיפה ומאמינים שניתן לקחת נקודות גם מהירוקים: "צריך לשמור על תוכנית המשחק". חילו צפוי להיעדר, גנאיים בספק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ניצחה בשבת 0:2 את הפועל חיפה והצליחה לפתוח פער של ארבע נקודות מהפועל תל אביב שמתחת לקו האדום, אבל בקבוצה יודעים שאחרי פתיחת העונה הגרועה, שכללה גם 7:0 למכבי נתניה, אין להם יותר מדי סיבות לחגוג את השיפור – גם לאור העובדה שכבר מחר מצפה להם מפגש אולי מול הקבוצה הכי טובה בליגה, מכבי חיפה (שלישי, החל מ-19:45 בספורט4).

גם המאמן ניסו אביטן שוחח עם השחקנים והבהיר להם שעליהם לרדת קרקע ומהר לקראת המשחק מול מכבי חיפה: "אם נהיה מרוכזים ונשמור על תוכנית המשחק שלנו, יהיה אפשר להפתיע את מכבי חיפה", אמרו בסכנין.

מבחינה מקצועית צפוי המאמן אביטן להמשיך בשיטת שלושת הבלמים. חסן חילו נפצע והוחלף בשבת ואם לא יהיה כשיר, אז מרון גנטוס צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדם של חגי גולדנברג ויזן נסאר. גם אייהב גנאיים התלונן אתמול על פציעה ונמצא בספק, כאשר ג'אבר עטאא צפוי לפתוח במקומו.

הקשר בירם כיאל, שנפגע בכתף לאחר כניסה פראית של בלם הפועל חיפה בן והבה, יהיה כשיר ויפגוש לראשונה את קבוצת נעוריו. "אין ספק שכיאל יתרגש לפגוש את מכבי חיפה, אבל הוא מקצוען והראש שלו רק בהצלחת בני סכנין" אמרו בקבוצה.

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי