בצה"ל מתעקשים: הכישרון של מכבי חיפה יגוייס לקרבי?

טימו מוזי, אחד הכישרונות המבטיחים של הירוקים צריך להתגייס מחר לתפקיד לוחם מעברים, ח"כ טרופר הבטיח לפעול להענקת אישור חריג. אלברמן מחפש חיזוק בחלק ההתקפי ובעמדת המגן הימני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה בניסיון אחרון לנסות לסייע לטימוטי מוזי. הבוקר הודיע המועדון על כך שקשר קבוצת הנוער, בוגר המחלקות הצעירות שגם נמנה על סגל הקבוצה, יתגייס מחר לצה"ל ושם השלטונות מתעקשים על שיוכו ליחידה קרבית, בתפקיד לוחם מעברים. מוזי, בן למהגרים מדרום אפריקה, נולד בישראל ולפני כחצי שנה זכה לקבל הכרה ותעודת זהות ישראלית. בשל כך, השחקן היה עתיד להצטרף לנבחרות ישראל ולקבל מעמד של ספורטאי פעיל, אלא שאישור פורמאלי של ויתורו על האזרחות הדרום אפריקאית, מונע זאת ממנו.

במכבי חיפה, באמצעות עורכת דין ליאת שטיינברג חרלמפ, הגישו את הבקשה לביטול האזרחות לפני כחצי שנה, אלא שבשל מגפת קורונה, טרם הגיע אישור מהשלטונות בדרום אפריקה. האישור יעניק לו אוטומטית את הדרכון הישראלי ואת האפשרות להיות חלק מנבחרות ישראל וכמובן מעמד של ספורטאי פעיל. "בשל העיכוב, המועדון ביקש משלטונות הצבא לדחות את הגיוס, אך הבקשה נענתה בשלילה ובמועדון הופתעו לגלות שהשחקן מגויס כלוחם", הוסיפו במכבי חיפה בהודעה רשמית ועדכנו כי שוחחו בנושא עם שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר שהבטיח לפעול להענקת אישור חריג להשלמת ההליך גם ללא אישור השלטונות בדרום אפריקה.

טימוטי מוזי | מאור אלקסלסי

ומה קורה בגזרת הרכש בחלון ההעברות המתקרב של חודש ינואר? במועדון טרם העלו הילוך בכל הקשור למועד ההעברות, אבל מאחורי הקלעים מחלקת הסקאוטינג בראשותו של גל אלברמן עובדת שעות נוספות ולאחר המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא יתחילו במועדון לקבל הכרעות.

כבר עתה ברור שהרצון הוא להתחזק בחלק ההתקפי ובעמדת המגן הימני. ארנסט מאבוקה איבד לאחרונה את מקומו בהרכב וכפי שפרסמנו עשוי לעזוב כבר בחודש הבא. בחלק ההתקפי עשוי מוחמד עוואד לחזור מפולין לאחר חצי עונת השאלה בלך פוזנן, מכיוון שהוא לא זוכה לדקות משחק כפי שציפה. מעבר לכך ישנו רצון גדול להתחזק בשחקן התקפה נוסף, כאשר אחד השמות הוא של קשר הפועל תל אביב עומרי אלטמן שכבר החל וגישושים בעניינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי