יחזקאל: "מי שיגיד שלא כיף להבקיע נגד האקסית – ישקר"

כובש שער הניצחון השיג את הנקמה שלו נגד הצהובים: "מקווה שפעם הבאה אני לא אעלה מהספסל". רן בן שמעון: "הקבוצה שלי יכולה לשחק הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)

צפו בראיונות של יחזקאל ובן שמעון

מ.ס. אשדוד השיגה הערב את אחד הניצחונות המרשימים ביותר שלה בשנים האחרונות, וטיפסה למקום השלישי בטבלת ליגת העל, כשהיא עושה את זה עם הרבה סטייל, כדורגל התקפי וניצחון מתוק על האלופה מתל אביב. לאחר המשחק, רן בן שמעון היה גאה מאוד בשחקניו, אך בכל זאת, הצליח לשמור על איפוק.

"היום במקרה, אם נהיה ריאליים, מכבי שיחקו יותר טוב, אני חושב שהקבוצה שלי יכולה לשחק הרבה יותר טוב. אבל היום היה משחק בינוני עם לב ענק, כי לא נשברנו באף דקה, גם בדקות שהיה נראה כאילו הם רוקדים על המגרש, ידענו לעשות מהפך. החלפנו הרכבים, החלפנו שחקנים והחלפנו שיטות, והדברים האלה הלכו לכיוון שלנו בגלל שרצינו, באמת רצינו. אבל את היכולת שלנו אנחנו צריכים לשפר, הקבוצה שלי הרבה יותר טובה ממה שהיא שיחקה היום ואנחנו צריכים לשפר את זה, מכבי תל אביב קבוצה טובה ואיכותית, היכולת שלהם להניע כדור מדהימה, אבל לנצח זה סוג של אמירה".

חוסר היציבות: "אנחנו מחפשים יציבות ביכולת, יציבות בגישה שבה אנחנו מגיעים למשחקים. לפעמים התוצאות עובדות לרעתנו, אבל גם במשחקים שהפסדנו, שלטנו 70% מהכדור, אנחנו מובילים את הליגה בכל פרימטר התקפי יחד עם מכבי חיפה, יש הרבה מאוד שחקנים שאפשר לשחק איתם בהרבה מאוד סיטואציות ואני מאוד גאה בהם, מאוד".

רן בן שמעון ודוניס: "מכבי שיחקו יותר טוב" | לירון מולדובן

המטרות של אשדוד: "הכוונות שלי חייבות להיות שונות, אני מרוכז בצעד הקטן הבא, בכפר סבא ואיך אני משיג שלוש נקודות. כרגע אין לי את הרצון, היכולת או השאיפה להסתכל על תמונה יותר גדולה, יהיה רגע שנצטרך לצאת מהמיקרו ולהסתכל על המקרו, כרגע זה לא הזמן"

כובש שער הניצחון הנפלא, שגיב יחזקאל, ששיחק בעבר במכבי תל אביב אמר בסיום: "הראנו הרבה אופי, היו לנו שני משחקים טובים נגד באר שבע ונתניה, אחרי שני ניצחונות הייתה לנו ירידה משמעותית נגד סכנין, אני שמח שחזרנו ככה וזה מראה המון על הקבוצה שלנו. תמיד כיף לתת שער ניצחון, מקווה שבמשחק הבא אני לא אעלה מהספסל אבל אני אעשה מה שצריך כדי לנצח".

שגיב יחזקאל חוגג נגד האקסית | לירון מולדובן

להבקיע נגד מכבי ת"א: "תמיד כיף לשחקן להבקיע נגד האקסית שלו, מי שיגיד לא ישקר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי