דוניס לספורט1: "יום קשה בשבילנו, עשינו צעד גדול אחורה"

גאורגיוס דוניס | לירון מולדובן

הצהובים התקשו למצוא הסברים לאחר ההפסד המפתיע באשדוד, המאמן טוען: "תנאים שונים מאירופה, המגרש היה רע". גלזר: "ההפסד לא צריך להשפיע על המשחק בחמישי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

צפו בראיונות של דוניס וגלזר

פתיחת עונה לא קלה עוברת על האלופה, מכבי תל אביב, שרחוקה שבע נקודות ממוליכת הטבלה, מכבי פתח תקווה לאחר שמונה משחקים העונה בליגת העל. הצהובים נכנעו הערב 3:2 באשדוד, ורשמו הפסד שני העונה. כשהם סופגים 10 שערים בליגת הבורסה לניירות ערך, רק שער אחד פחות מכל השערים שספגו במצטבר בעונה שעברה. מאמן הקבוצה שספג ביקורת לאחר התיקו ביום חמישי, גיורגיוס דוניס, היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק בראיון לספורט1.

דוניס: "זה יום קשה בשבילנו, אחרי משחק כזה עשינו צעד גדול מאוד אחורה. לפעמים אין מילים לומר, יש הפתעות, ככה זה בכדורגל לפעמים. אני חושב שב-20 הדקות הראשונות התחלנו לאט ורע, אחרי זה הבקענו שני שערים ויצרנו הרבה מצבים, שיחקנו טוב, אבל אחרי שהבקענו לא שמרנו על הכדור במשך שמונה דקות, ספגנו את השוויון ולאחר מכן המשחק היה כמו רודאו, מאוד פתוח, אבל עם סגנון כזה של משחק, שאנחנו לא שולטים בקצב אחרי שחזרנו מפיגור ליתרון, ושהתחלנו לאט במחצית הראשונה, זה הוביל לתוצאה הזאת".

דוניס באשדוד: "המגרש היה רע מאוד" | לירון מולדובן

הפסד מנטאלי? "לא, לפעמים שאתה משחק שלושה משחקים בשבוע ובאירופה, התנאים משתנים. התנאים היו שונים מאוד, המגרש היה מאוד רע, ולפעמים אולי אתה צריך זמן כדי להתאים את עצמך לסיטואציה. אני חושב שזה מה שקרה לנו ב-25 הדקות הראשונות, לאחר מכן שיחקנו טוב, אבל בסוף אחרי שעלינו ל-1:2 לא שלטנו במשחק וספגנו את השערים".

המשחק בחמישי: "כל משחק שונה, תוצאה טובה או רעה, אסור להסתכל על העבר, רק על העתיד. בשבילנו זה יום מאוד רע, כי רצינו מאוד לנצח את המשחק ולשחק טוב יותר, עשינו צעד גדול אחורה, אבל המשחק בחמישי הוא משחק שונה".

יום חמישי בספורט1: משחק גורלי למכבי ת"א בליגה האירופית

גם שחקן העונה שעברה, דן גלזר התקשה למצוא הסברים: "מאכזב, קודם כל, מאוד התאכזבנו שלא ניצחנו את המשחק, אני צריך לראות את הוידאו וקשה קצת להתייחס אחרי, אבל אני חושב ששיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים, שלטנו רוב הזמן בכדור והם לא הגיעו כמעט למצבים. כמו שזה נגמר 3:2 להם היה יכול להיגמר 3 או 1:4 לנו. מאכזב מאוד".

המשחק בחמישי: "זה לא צריך להשפיע, אנחנו מקצוענים, למרות שאנחנו מאוכזבים כולנו יודעים שיש משחק מאוד חשוב בחמישי, נוכל להגיע לאירופה, כל שחקן חולם על הרגע הזה ואני מקווה שנעשה את זה".

דן גלזר, חמודי כנעאן | לירון מולדובן

ההגנה המאכזבת: "אין לי הסבר. אנחנו משחקים בסגנון משחק שונה, עם מאמן אחר, שיטות שונות ושחקנים אחרים. כל עונה היא שונה, נצטרך להתמודד עם הדברים ולדעת לתקן כדי להמשיך קדימה ולהשיג ניצחונות".

הצמרת בורחת: "צריך לנצח משחקים, פשוט מאוד. אנחנו יודעים מה המטרות של מכבי תל אביב – להילחם על כל התארים בכל שנה, ואנחנו יודעים שפתיחת העונה לא טובה, נצטרך לצאת מזה ולנצח משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי