חגיגות מאופקות באשדוד, אזולאי: "אחרי ניצחון כזה באה נפילה"

לאחר ה-2:3 של הדרומיים נגד מכבי תל אביב, בקבוצה סיפרו: "הגענו למקום השלישי ושם אנחנו רוצים לסיים את העונה. נגד נתניה שמחנו יותר". המחליפים זכו למחמאות, חלוץ זר וקשר ישראלי צפויים להגיע בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד חגגו אמש (שני) את הניצחון על מכבי תל אביב בצורה מאופקת. לאחר ה-2:3 הגדול של הדרומיים, אשר ניצחו את האלופה לראשונה מאז ינואר 2013, המאמן רן בן שמעון הודיע לשחקנים כי הם זכו ליום חופש ממנו, וישובו לאימונים רק ביום רביעי.

הניצחון התקבל באיפוק רב על כר הדשא וחדר ההלבשה, וגורם במועדון סיפר: "אנחנו נמצאים כעת במקום השלישי בטבלה, וזה המקום שאנחנו גם שואפים לסיים בו את העונה. לא היו חגיגות בחדר ההלבשה. אפילו נגד מכבי נתניה שמחו יותר".

בן שמעון התכונן למשחק בצורה לא שגרתית עבורו. באימון המסכם הוא לא תרגל את ההרכב הפותח, וכשעה לפני ההתמודדות פורסם כי עומרי בן הרוש יעלה לבכורה ויפתח לצד טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ'. השחקנים הופתעו לגלות ששלומי אזולאי ושגיב יחזקאל לא ב-11 של המאמן, אשר הכניס את הצמד לקראת הסיום.

בן שמעון. ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב | לירון מולדובן

"אזולאי ויחזקאל הם שחקני הרכב מובילים" אמר בן שמעון לאחר המשחק על השחקנים אשר העניקו לו את הניצחון. "במסגרת הרוטציה שביצעתי ושינוי המערך עליו הוחלט, הם לא פתחו בהרכב. יהיה להם את הזמן שלהם לעלות ב-11 של הקבוצה".

שחקן נוסף שהשפיע על המשחק היה אוואני. הבלם האוגנדי לא לקח חלק בשלושת האימונים האחרונים של אשדוד, זאת לאחר שחש ברע ועבר בדיקות קורונה. בעקבות התוצאות השליליות שקיבל, בן שמעון העניק לו אימון אישי ופתח איתו בהרכבו. שחקנים נוספים של אשדוד זכו למחמאות אחרי שעלו מהספסל והשפיעו רבות בדרך למהפך. המגן הימני זוהר זסנו נכנס למשחק ובישל את שער השוויון החשוב, וכמוהו גם גילי כהן ואדג'י הייפורד הובילו את השינוי במשחק.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

אזולאי סיכם: "צריך הרבה אופי, איכות ויכולת כדי לנצח קבוצה אלופה. אחרי ניצחון כזה באה נפילה ולכן נגיע עם גישה טובה למשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא". לקראת חלון ההעברות בינואר, בעיר הנמל מתכננים לצרף קשר ישראלי לסגל, כמו גם חלוץ זר לחוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי