סיני פוטר רשמית והפציר בקלינגר: "תוציא את הפועל ת"א מהבוץ"

יממה סוערת עברה על המועדון, נציג הבעלים ביקש מהמאמן שיישאר. איציק ניסנוב הבהיר: "משה סיים כאן, זה סופי, גמור ומוחלט". הקפטן אלטמן ייפגש עם המנכ"לית כדי לסכם על קיצוץ בשכרו. גוטליב כשיר, קוטליה יפתח?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יום קשה, ממש סערה עברה על הפועל תל אביב אתמול (שני) ולא מדובר בעוד משחק ליגה מאכזב. פיטוריו של משה סיני, נציג הבעלים, חוששים במועדון, עלולים להשפיע על ההכנות למשחק ההשלמה מחר (רביעי) נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. האדומים שמדורגים במקום הלפני אחרון בטבלה וחייבים נקודות כמו אוויר לנשימה, הפסידו כזכור בכל ארבעת המפגשים נגד הקבוצה של חיים סילבס אשתקד.

סיני היה זה שבחר בעונה שעברה להביא את ניר קלינגר שהצליח להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע. סיני שוחח עם קלינגר לאחר מה שקרה אתמול והבהיר לו כי עליו להמשיך בתפקידו ולא לחשוב אפילו על עזיבה כצעד של מחאה. סיני אמר לקלינגר: "המועדון חשוב לי, אני אוהב אותו, עליך להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון ומהבוץ".

הבעלים איציק ניסנוב הבהיר מבחינתו כי אין דרך חזרה וסיני לא ישוב. "סיני לא רצה להגיע לשימוע. הוא קיבל אתמול מכתב עם הודעה על פיטוריו. זה סופי, גמור ומוחלט". בשלב זה, כאמור, תשמש מנכ"לית הקבוצה, אודליה פרידמן, בתפקיד שמילא סיני כמקשרת בין המאמן לארבעת הבעלים.

משה סיני, ניסנוב | אריאל שלום

בחזרה לפן המקצועי, עד לסוף השבוע הובטח לגיל יצחק שנבחן בקבוצה – שיקבל תשובה האם הוא מצטרף למועדון או לא. ההתקפה האדומה מתקשה להבקיע וכבשה עד היום שלושה שערים, הכי מעט בליגת העל. החלטה תתקבל לאחר שיחה בין קלינגר לבין פרידמן.

חדשות טובות הגיעו מכיוונו של הבלם אדי גוטליב שהתאמן אתמול ללא כל בעיות ויהיה כנראה כשיר למשחק נגד הפועל חיפה. גם הקפטן עומרי אלטמן ישוב להרכב לאחר שעלה כמחליף נגד מכבי נתניה משום שחש ברע בסוף השבוע. אלטמן יפגש עם המנכ"לית כדי להגיע להסכם על קיצוץ של 25% משכרו על פי המתווה. הקפטן, השחקן היחיד שטרם קיצץ, נזכיר, לא הכחיש את הפרסומים בספורט1 על כך שעשוי לעזוב למכבי חיפה בחודש ינואר.

המאמן קלינגר שוחח עם שחקניו באימון ודרש ריכוז מקסימלי במשחק הקרוב ושפרשת עזיבתו של סיני לא תחלחל פנימה. המאמן הפציר בחניכיו להמשיך עם אותה המחויבות ולהיזהר בפעולות הקטנות אשר מכריעות משחקים. לכולם במועדון ברור כי הפסד נוסף יעמיק את המשבר בחודרוב. כהרגלו, קלינגר קובע את ההרכב רק ביום המשחק. עדיין אין החלטה לגבי עמדת המגן השמאלי – האם דני גרופר ימשיך ב-11 או שדורון ליידנר יקבל הזדמנות. דן עזריה יסופסל ונראה שלבאן קוטליה ישתלב בחלק הקדמי.

קוטליה. צפוי לעלות בחוד | ברני ארדוב

קלינגר אמר לקראת המשחק: "באסיפת הקבוצה היום, גם אני וגם השחקנים הגדרנו את המשחק מחר כמשחק הכי חשוב שלנו העונה – וכך עלינו להתנהג מחר. רוצים לברוח מהתחתית ולעלות על דרך הניצחונות".

אושר דוידה הוסיף: "זה לא סוד שאנחנו בתקופה לא טובה מבחינת התוצאות. אין מה להגיד יותר מדי, התכוננו טוב, כולם בקבוצה מודעים לחשיבות של המשחק מחר. נשים את הכל בצד ונעשה הכל בשביל לנצח. זה הדבר היחיד שחשוב כרגע".

ההרכב המשוער: ארנסטוס שטקוס, איעד אבו עביד, סיאנדה קולו, אדי גוטליב (רז שלמה), דני גרופר (דורון ליידנר), שי אייזן, עמנואל בואטנג, שי אליאס, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לבאן קוטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי