בגלל הסגר: המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה הוקדם

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

ההתמודדות הוקדמה מ-20:00 ל-17:00 וזאת לאור העובדה שהעיר הצפונית הפכה לאדומה ותיכנס לסגר החל מ-19:00. אביטן: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אל אנחנו רוצים להמשיך ברצף הניצחונות". גנטוס יפתח

(גודל טקסט)

לאור החלטת הממשלה להטיל סגר החל מ-19:00 על העיר סכנין, המשחק הערב (שלישי) מול מכבי חיפה הוקדם בשלוש שעות והוא ייצא לדרך ב-17:00 באצטדיון דוחא (שידור ישיר בספורט4). ממנהלת הליגות נמסר: ממשלת ישראל הכריזה אמש על העיר סכנין כאזור מוגבל, החל מהיום בשעה 19:00 ועד ליום ראשון 13.12 בשעה 19:00. בהתאם לכך, אנו נאלצים להקדים את משחק ההשלמה בין קבוצות בני סכנין למכבי חיפה (מהמחזור השלישי), אשר תוכנן להתקיים הערב בשעה 20:00 באצטדיון דוחא, לשעה 17:00.

באשר למשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, אשר אמור לצאת לדרך ביום שבת בשעה 19:50, טרם התקבלה החלטה סופית והודעה בנושא תצא בקרוב. "הודעה על משחקה של בני סכנין מול קבוצת בית"ר ירושלים המתוכנן ליום שבת (12.12) תימסר בהמשך בנפרד", נמסר מהמנהלת.

בחזרה למשחק הערב. בסכנין דרוכים לקראת ההתמודדות ורוצים להשיג ניצחון שלישי ברציפות וזאת לאחר שגברו על מ.ס אשדוד והפועל חיפה. "אנחנו בתקופה טובה, חשוב שנמשיך לאגור נקודות", אמר המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק מול הירוקים. "מצפה לנו שבוע קשה עם מפגשים מול יריבות איכותיות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. חיפה מצוינת והיא מוכיחה את זה כל שבוע מחדש, אך אנחנו מתרכזים בעצמנו ורוצים להמשיך את הרצף שלנו".

אביטן המשיך: "אני שמח שסיימנו את שני המשחקים האחרונים עם רשת נקייה. אנחנו מנסים לשפר את יחס השערים שלנו, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לאגור נקודות". על בירם כיאל, שיפגוש לראשונה בקריירה שלו את הקבוצה בה גדל, אמר המאמן: "בירם הגיע לפה בתור שחקן בכיר והוא נכנס במהרה לכושר משחק. אנחנו מקווים שהוא ימשיך להוביל אותנו להצלחות".

מבחינה מקצועית, אביטן ייאלץ להסתדר ללא הבלם חסן חילו, כאשר גם הקשר אייהב גנאיים נמצא בספק בגלל פציעה. ג'אבר עטאא עשוי לפתוח במקום גנאיים ומרון גנטוס יחזור למרכז ההגנה.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מחמוד עותמאן, מרון גנטוס, חגי גולדנברג, ייזן נאסר, אייהב שאמי, אייהב גנאיים (ג'אבר עטאא), בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס, נייגל האסלביינק, אוסאמה חלאיילה.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי