קפילוטו ייכלל בסגל לראשונה, שטיין זוכה לעדיפות על פני בן בסט

ניסו קפילוטו, מהראן לאלה
ניסו קפילוטו, מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

בלם הפועל חיפה החלים מפציעה בברכו ובמועדון החמיאו: "דמות חשובה על המגרש ומחוצה לו". הרכש מנס ציונה צפוי לפתוח מול הפועל ת"א על חשבון זמיר הפצוע, משפתי יחליף את והבה המורחק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שני משחק'ים רצופים ללא ניצחון ובידיעה שהפסד יוריד אותה מתחת לקו האדום, הפועל חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת משחק התחתית החשוב מחר (רביעי) מול הפועל תל אביב (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3). בדומה להתמודדות הערב בין מכבי חיפה לבני סכנין (החל מ-16:40, ספורט4), מדובר במשחק השלמה מהמחזור השלישי שנדחה בזמנו בשל הסגר.

לקראת קרב התחתית, חיים סילבס ערך שיחה עם שחקניו, במהלכה ביקש מהם לשמור על דריכות גבוהה ולשחזר את היכולת שהציגו לפני ההפסד האחרון 2:0 לבני סכנין. "אנחנו משחקים מחר מול קבוצה עיקשת מאוד, אבל רוצים וחייבים לעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בחיפה", כך הצהיר המאמן לפני ההתמודדות שתיערך באצטדיון סמי עופר.

מבחינה מקצועית, הפועל חיפה תחסר כידוע את הבלם בן והבה שהורחק מול בני סכנין והחלוץ נס זמיר שנפצע במהלך המחצית הראשונה וסובל מקרע בשריר התאומים שישבית אותו בשבועיים הקרובים. השוער יסמין בוריץ' והחלוץ וויליאם אגאדה לא כשירים והם ימשיכו להיעדר. באשר לאחמד דראושה, השחקן החלים מקורונה ושב לאימונים.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מנגד, ניסו קפילוטו החלים מפציעה ארוכה בברכו והוא ישוב לסגל לראשונה העונה לאחר שיקום בן כחצי שנה. "ניסו הוא דמות סופר חשובה על המגרש ומחוצה לו", החמיאו במועדון. את מקומו של והבה במרכז ההגנה צפוי לתפוס גיא משפתי, כאשר לגבי העמדה של נס זמיר עדיין קיימת התלבטות בין עדן בן בסט הוותיק לרז שטיין, שזוכה בשלב זה לעדיפות.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, רוסלן ברסקי, סער פדידה, חנן ממן, רז שטיין, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי