בן גביר: "חוגג, לא הכל זה כסף. מחר יקראו לה 'ביתר אל-קודס'"

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

פעיל הימין הרדיקלי בראיון לספורט1: "מתנגד למהלך, אבל לא כי הם ערבים. אסור להביא בעלים זרים. קראתי מה מרזל אמר אצלכם, אני אוהד בית"ר ולי יש בעיה רק עם אזרחים זרים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי התבטאויותיו של ח"כ לשעבר ברוך מרזל אמש בנושא רכישת בית"ר ירושלים על ידי השייח' חמד בן ח'ליפה, עכשיו עולה להתקפה גם פעיל הימין הרדיקלי – איתמר בן גביר. האחרון לא נכנס לכנסת האחרונה, לאחר שנפתלי בנט סירב לצרף אותו לרשימה בטענה שהוא "מחזיק בסלון ביתו תמונה של ברוך גולדשטיין". בן גביר כבר הסיר את התמונה, אך לא נכנס בסוף לרשימה המאוחדת. כל זה, לא משנה כמובן את דעתו על העסקה. לספורט1 הוא אמר הבוקר: "אני מתנגד למהלך הזה, אבל ההתנגדות היא לא בגלל שהם ערבים, אלא בגלל שאני נגד זה שיאפשרו כאן כל מיני בעלים זרים, מכל מיני מקומות, לקחת דברים ממדינת ישראל".

"עם אבו דאבי אין לי בעיה. אותו דבר מבחינתי זה למכור את הקבוצה לשבדי, גרמני, ניגרי או תאילנדי. אני חושב שאפשר להיות ספונסר, אבל בקצב הזה שחוגג פועל, מחרתיים הם יחליטו לקרוא לבית"ר 'בית"ר אל קודס', עוד ארבעה ימים הוא יניף דגלי סכנין באצטדיון. קבוצה ישראלית צריכה להיות בבעלות ישראלית שמתגוררים כאן", הוסיף.

"חוגג מלביש על זה אידיאולוגיה, אבל הכל זה כסף ולא הכל זה כסף בחיים", סיכם בן גביר. "אני אוהד בית"ר ירושלים, לפני שחזרתי בתשובה שיחקתי בילדים של בית"ר. ראיתי מה ברוך מרזל אמר אצלכם באתר. הדעה שלי היא שלא יתחילו עכשיו להפוך להיות בבעלות של אזרחים זרים ממדינות אחרות וזו הבעיה המרכזית שלי".

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

כזכור, אתמול התבטא פעיל עוצמה יהודית, ח"כ לשעבר ברוך מרזל, נגד העסקה. לספורט1 הוא אמר בין היתר: "בית"ר צריכה להישאר ישראלית, יהודית. אני לא מהמתנגדים שגויים ישחקו בבית"ר, אבל כבעלות? בפחות כסף לא היו מסכימים. אז כל העניין של בית"ר זה כסף? אולי נמכור להם את המדינה, הצבא, נשנה את הדגל בשביל מאה מיליארד שקל".

"אני לא בענייני הכדורגל, אבל אני מופתע. הכל הפך לכסף. אין ערכים ואידיאולוגיה. בעצם זה נראה כמו מכבי תל אביב בכדורסל, שכירי חרב משחקים. אז אולי במקום נבחרת ישראל נקנה שחקנים טובים וגמרנו? אם יש עניין לסמלים, אז הוא אבד. זה מבטא את ירידת הערך של הסמל, הדגל והכבוד הלאומי. למכור את הקבוצה לשייח' כי יש לו כסף? אפשר להפריט את כל המדינה. לאן הגענו? אם יקנו שחקנים טובים מה שווה הניצחון?".

במקביל, הבוקר התראיין בן גביר גם אצל ינון מגן ובן כספית ב-103FM. האזינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי