אבי לוזון יעמוד לדין: "הוא ביקש שאצפה באירוע בסלולרי שלו"

אבי לוזון, עומר גולן | אודי ציטיאט

יו"ר פ"ת מחה בפני השופט לירן ליאני לאחר שלא שרק לפנדל על עבדה במשחק מול בני יהודה: "אתה שופט חד צדדי, אנחנו כל הזמן סובלים ממך". גם איציק לוזון יופיע בפני שופט בגין התנהגות בלתי הולמת

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את אבי ואיציק לוזון לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת ואת קבוצת מכבי פתח תקווה בגין עבירה על חוקת תקנוני הוראה של ההתאחדות. הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב בשעה 16:30.

כזכור, במהלך הניצחון 0:1 על בני יהודה במשחק שנערך ביום שבת האחרון, לירן ליאני לא שרק לפנדל לזכות מכבי פתח תקווה לאחר שדן מורי הכשיל ברחבה את ליאל עבדה, אירוע שהרתיח את אנשי המוליכה. בהמשך, השופט שלף כרטיס אדום ישיר לשי מזור ששלח מרפק לפניו של ארד בר.

בדו"ח של ליאני נכתב: "במחצית המשחק, בירידה לכיון חדר הלבשה, מר איציק לוזון ומר אבי לוזון התפרצו לעברי בהפגנתיות ומחו נגד אופן השיפוט תוך כדי שהם מבקשים ממני לצפות באירוע שיפוטי במכשיר הסלולרי שלהם. מר אבי לוזון המשיך במחאות תוך כדי שהוא צועק לעברי בנוכחות רבים: "אתה שופט חד צדדי, שיפוט חד צדדי, אנחנו כל הזמן סובלים ממך". ליאני ציין בדו"ח כי בסיום המשחק לוזון התנצל על דבריו.

לירן ליאני, שי מזור | אודי ציטיאט

בתוך כך, השוער השני דור חברון נפגע הבוקר באימון בקרסולו ולאחר בדיקה נקבע כי הוא סובל ממתיחה ברצועה הצידית של הקרסול. שוער קבוצת הנוער, מאור ארליך יוקפץ לאימוני הקבוצה הבוגרת לימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי