מנחם: "התחרות עם טוואטחה בריאה וטובה. אשמח להישאר אם יציעו לי חוזה"

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

כובש השער הראשון בראיון לספורט1 אחרי הניצחון על סכנין: "טוואטחה שחקן מצוין. אם מכבי חיפה יציעו לי חוזה, אשמח מאוד. אני מרגיש בבית". כיאל: "הכל לא עובד טוב. אנחנו לא משחקים בשכונה"

(גודל טקסט)

צפו בראיונות אחרי הניצחון של חיפה על סכנין

מכבי חיפה חזרה הערב לפסגה לאחר ניצחון 0:3 קליל על בני סכנין, משערים של סאן מנחם, צ'רון שרי ודולב חזיזה. הירוקים עלו על המסלול עם ניצחון שלישי ברציפות ורשמו משחק שלישי ברצף ללא ספיגה. ברק בכר היה מרוצה מהיכולת של חניכיו אחרי המשחק.

"אני חושב שהצלחנו להפיק לקחים משני ההפסדים שבהם שיחקנו פחות טוב, היה חשוב לחזור לשחק כדורגל קבוצתי וטוב, הצלחנו לנצח שני משחקים במגרשי חוץ קשים מאוד שאני מכיר אותם היטב, למרות שיש לי ביקורת על השחקנים שלי, במחצית הראשונה הורדנו את ההילוך לחצי שעה, אבל במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. כל הקבוצה עובדת, זה מתחיל מניקי ושרי, וממשיך בקישור, ושכולם עוזרים בהגנה בקושי מגיעים למצבים".

על החילוף של רוקאביצה, שנעצר לראשונה אחרי 12 משחקים רצופים בהם כבש אמר: "חיכיתי עם החילוף, אם הוא היה כובש הייתי מוציא אותו יותר מוקדם אבל יש גבול לכמה אפשר לחכות. לא נורא, שיתחיל רצף חדש".

ניקיטה רוקאביצה. נעצר אחרי 12 משחקים | מאור אלקסלסי

כובש השער הראשון, סאן מנחם שמרשים במשחקים האחרונים אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד, העובדה שאנחנו לא סופגים מעניקה לכל הקבוצה ביטחון וגם רואים את זה על המגרש, מהחלוץ להגנה, צריך להמשיך ביכולת הזאת ויהיה טוב".
מקומו בהרכב: "זה לא סוד שטאלב טוואטחה הוא שחקן מצוין, תחרות זה בריא וטוב, אם זה מוציא ממני יותר, אז מה טוב".

סיום החוזה: "אם מכבי חיפה יבואו ויציעו לי חוזה, אני מאוד אשמח להישאר פה. אני מרגיש פה בבית כבר שש שנים פה ואשמח להישאר".

סאן מנחם. מרגיש בבית. | מאור אלקסלסי

מנגד, סכנין נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, והמאמן ניסו אביטן היה מאוד מאוכזב בסיום: "בחצי השני אפשר להגיד שהיה להם קל, נתנו להם גול במצב נייח מתנה, התכוננו לזה ולא הצלחנו לעצור את זה, אבל אני לוקח את הדברים הטובים, היו לנו דקות טובות במחצית הראשונה, הגענו למספיק הזדמנויות כדי להיות שווים משהו במשחק הזה, אבל בדקות הטובות לא ניצלנו את זה. הגענו כדי להוציא נקודות ולשחק כדורגל, חלק מהזמן זה עבד טוב, במבחן התוצאה לא"

המשחק הבא נגד בית"ר: "אני לא מכיר משחקים קשים או קלים, כל משחק הוא חשוב מאוד, מבחינתי עשינו התקדמות יפה, היום לא לקחנו נקודות אבל במשחק הבא נצטרך לקחת נקודות".

גם בירם כיאל, שפגש לראשונה בקריירה את קבוצת נעוריו אמר: "הכל לא עבד טוב נגד מכבי חיפה. גול מוקדם מקרן, ידענו שהם עושים תרגילים וזה באמת מרגיז, אני חושב שאחרי זה השתלטנו קצת על המשחק בחצי הראשון לקראת הסוף וקיווינו שנוכל לעקוץ אותם, אבל ידענו שצריך לשים את הגול, ובמחצית השנייה, כדור עומק לגול השני גמר אותנו".

לשחק נגד קבווצת נעוריו: "זה היה כיף, מצד שני אני מרוכז במה שאני עושה על המגרש, אנחנו לא משחקים בשכונה, אנחנו שחקנים מקצוענים, וידעתי שצריך לתת הכל על המגרש היום, ידענו לפני המשחק שמכבי חיפה קבוצה חזקה ומאומנת, שיודעת מה לעשות על המגרש, לצערנו זה לא הצליח.

בית"ר היריבה הבאה: "זה משחק חשוב כי הוא על שלוש נקודות, אנחנו רוצים לעשות שמח לאוהדים במיוחד כשאנחנו משחקים בבית, ובמיוחד אחרי ההפסד המאכזב היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי