ביקורת בסכנין על השחקנים: "נתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה"

במועדון לא אהבו את הגישה בתחילת המשחק: "לא יכול להיות שישלטו כך בבית שלנו". כיאל שהשלים לראשונה 90 דקות שוב גרף מחמאות: "הוא ווינר אמיתי". שביעות רצון מדחיית המפגש נגד בית"ר ירושלים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ערב המשחק הביתי נגד מכבי חיפה, בבני סכנין הבינו כי הקבוצה תצטרך להיות בשיאה כדי לגבור על הירוקים מהכרמל, אולם העולה החדשה נעצרה אתמול (שלישי) לאחר רצף של שני ניצחונות רצופים בעקבות הפסד 3:0 בדוחא.

במועדון הביעו אכזבה קשה מהגישה של השחקנים, בעיקר בתחילת המשחק: "השחקנים נתנו יותר מדי כבוד לשחקני מכבי חיפה. לא יכול להיות שברבע שעה הראשונה בבית שלנו שליטה הייתה שלהם" אמרו בסכנין. לאחר ההלם הראשוני, סכנין הצליחה להגיע למספר מצבים מול הירוקים, אך כל זה נגמר במחצית השנייה כאשר ניסו אביטן החליט לעבור לשיטה של ארבעה שחקני הגנה והאורחת הגיבה עם שני שערים נוספים.

מעבר לכך, בבני סכנין מבינים כי הפרמטר הכי משמעותי עבורם, פרט לבירם כיאל, יהיה היכולת של השחקנים הזרים. ישנה שביעות רצון מסבסטיאן ולאסקס ונייג'ל האסלביינק ולכן עשויים להגיע מספר שחקני חיזוק לחלק האחורי בחודש ינואר על חשבונם של אוסבלדו הנריקס ואיקוום אוטין. גם החלוץ אמרי וולשמן שהיה אמור לעזוב במועד ההעברות האחרון ולבסוף נשאר עשוי לקבל הודעת שחרור.

צפוי לקבל הודעת שחרור. אמרי וולשמן | אודי ציטיאט

כצפוי השחקן שקיבל את מרב תשומת הלב היה כיאל, ששיחק לראשונה נגד קבוצת נעוריו והתרגש במיוחד. שחקנים בסכנין סיפרו כי בשני האימונים האחרונים כיאל נראה דרוך ולפני המשחק ניסה לעודד את חבריו. "כיאל ווינר ורצה לנצח את המשחק הזה בכל הכח", אמרו במועדון. אגב זו הפעם הראשונה מאז שחזר מחו"ל שהקשר השלים תשעים דקות.

בכל מקרה, בסכנין כבר מתכוננים למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים ובמועדון הביעו שביעות רצון שמנהלת הליגות קיבלה את דרישותיהם לדחות את המשחק ליום שני הקרוב ומתוך כוונה לסיים את הסגר הכללי בעיר עד יום ראשון ולהתרכז אך ורק במשחק.  "אומנם אין קהל אבל עדיין יש הוגנות ואנחנו רוצים לשחק בבית שלנו" אמרו במועדון. אגב בקרב האוהדים מתכוננים לקרב המרתק מול הקבוצה מהבירה וחלק מהאוהדים כינו אותו כ'דרבי המגזר'.

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי