במכבי חיפה לא מתרגשים מהניצחון: "אסור להוריד את הרגל מהגז"

למרות ה-0:3 על סכנין - שהקפיץ את הירוקים לראש הטבלה, בצוות המקצועי לא אהבו את הירידה ביכולת במהלך המחצית הראשונה. מחמאות למאמן השוערים, קלארק צפוי להישאר למרות עזיבתו של גרובס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ערב המשחק נגד בית"ר ירושלים לפני קצת יותר משבוע, מאמן מכבי חיפה ברק בכר סימן שלוש מטרות: שלושה ניצחונות תוך שמונה ימים, לספוג כמה שפחות ולעלות למקום הראשון. למותר לציין שהשחקנים עמדו בהצלחה יתרה בכל שלושת היעדים בזכות 0:2 על הקבוצה מהבירה, 0:3 מול קריית שמונה ואתמול (שלישי) רשמו עוד 0:3, הפעם מול בני סכנין.

בכר לא נבהל מעומס המשחקים והחליט לשמור על אותו הרכב שגבר ביום שבת על הקבוצה של קובי רפואה, וזאת לאחר המדדים שהציגו כלל השחקנים באימון המסכם. בדומה למשחק נגד קריית שמונה, גם אתמול בכר הרבה לשוחח עם שחקניו וביקש מהם לשמור על דריכות בחלק האחורי ויציבות בשתי המחציות.

במהלך המחצית, בצוות המקצועי כעסו על השחקנים בטענה לירידה ביכולת ודרשו מהם להעלות את האינטנסיביות ב-45 הדקות הבאות. "השחקנים עשו עבודה נהדרת אבל אסור לנו להוריד את הרגל מהגז", אמרו במועדון והוסיפו: "נקווה שכולם למדו מהטעויות שבאו מעט יהירים לפני הדרבי". מי שעוד זכה למחמאות הוא מאמן השוערים גיא ויזינגר, שאחראי על המצבים הנייחים, בזכות תרגיל קרן נפלא שהסתיים בשער של סאן מנחם.

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

עוד לפני המשחק בדוחא, נפרדו הירוקים מעוזר המאמן פול גרובס שעבר לאמן בליגה השישית באנגליה ובשלב זה נראה כי לא יצורף עוזר אחר במקומו. אגב במועדון היה חושש כי גם מאמן הכושר, נייל קלארק, יבקש לעזוב לאחר שהצטרף לפני כשנה וחצי יחד עם גרובס לצוות של המאמן דאז מרקו בלבול.  בסביבתו של קלארק ציינו כי הוא ממשיך בקבוצה ככל הנראה בגלל שהוא מרגיש יותר מעורב מגרובס, גם בשל עבודתו באקדמיה של המועדון.

בחזרה למשחק אתמול. מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה נראה מעט מאוכזב לאחר שלא הבקיע לראשונה מזה 13 משחקים. "אנחנו מוכנים שניקי לא יבקיע פעם אחד ב-13 משחקים", נאמר על החלוץ האוסטרלי. כידוע במועדון ממשיכים בשיחות עם החלוץ לגבי הארכת חוזהו כמו צ'רון שרי וסאן מנחם.  

טימוטי מוזי | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במועדון הביעו שביעות רצון מההחלטה של רשויות צה"ל לדחות את גיוסו של טימוטי מוזי. השחקן הצעיר התייצב אתמול בבקו"ם וקיבל דחיית שירות עד לחודש מרץ. בסביבתו של הקשר סיפרו כי בעקבות התמיכה של שר הפנים אריה דרעי צפויים להגיע בשבוע הבא כל המסמכים הדרושים בכדי שהשחקן יקבל אזרחות ישראלית כאשר גם מנהלי נבחרת ישראל ממתינים עם רצון להזמינו לנבחרת הצעירה. "יעקב שחר טיפל בזה באופן אישי ובזכות ההתערבות שלו התאפשר למוזי לקבל את המסמכים ולחזור למגרש הכדורגל", אמר אחד ממקורביו של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי