ראש הקהילה היהודית בדובאי: "מכיר את בן ח'ליפה שנים. אין שחר לשמועות"

חמד בן ח'ליפה |

סולי וולף שוחח עם הנהלת בית"ר ירושלים בעקבות שמועות שהופצו בקשר למשפחת המלוכה. הצדדים סיכמו: השייח' ימנה נציג נוסף לדירקטוריון, נשקלת הקמת אקדמיה. הסגל לא יעבור מהפכה בינואר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי חתימת ההסכם עם השייח' בן ח'ליפה, שרכש 50% מהמועדון, המשלחת של בית"ר ירושלים תנחת ביממה הקרובה בישראל. על פי מתווה העסקה, בית"ר תמנה שלושה נציגים משלה לתוך הדירקטוריון שיקום, כאשר חמד ומוחמד בן ח'ליפה ימנו נציג נוסף שיישב בו.

בשלב הראשון, סוכם כי הסגל לא יעבור מהפכה גדולה בינואר. בית"ר תצרף מספר שחקנים לעמדות ספציפיות וכפי שהצהירו אתמול במסיבת העיתונאים – גם שחקן הגנה יגיע. בשלב זה, הכוונה היא לצרף שחקנים צעירים לטווח ארוך. בין היתר, השייח' הציע לבנות אקדמיה ולהשקיע בה את הסכום הראשוני שיגיע למועדון.

בבית"ר התייחסו הבוקר לשמועות שהופצו סביב חמד בן ח'ליפה באמצעות הטוויטר ובמדיות נוספות. אתמול נערכה שיחה עם ראש הקהילה היהודית בדובאי, סולי וולף. שאישר כי "אני מכיר את משפחת המלוכה כבר שנים. אין שום שחר לשמועות סביב חמד בן ח'ליפה". בבית"ר לא ערכו את השיחה כדי לאשר את הטענות, אלא משום שהשמועות בעניין הגיעו עד לבן ח'ליפה עצמו. "השייח' הגיב באיפוק. הוא מודע לדיבורים סביב העניין הזה, אבל כל המצב נוצר בגלל שהוא שינה את שם המשפחה", אמרו.

שחקני בית"ר. הסגל לא יעבור מהפכה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי