הערכה בהפועל ת"א: קלינגר יתפטר, בוקסנבוים ישמש כמאמן זמני

בהנהלת האדומים שמעו את הראיון הנוקב והייאוש ששידר המאמן לאחר ההפסד 2:0 להפועל חיפה וסוברים שהוא יחליט לעזוב עוד לפני מכבי חיפה בשני. לא ינסו לגרום לו לחזור בו. מנהל מחלקת הנוער יעמוד על הקווים?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בדרך לזעזוע נוסף? הפועל תל אביב עברה ימים קשים. זה החל עם פיטוריו של נציג הבעלים משה סיני, המשיך עם הפסד מאכזב וכואב 2:0 להפועל חיפה הערב (רביעי) שהותיר אותה במקום הלפני אחרון בטבלה, אך נראה שהסערה עוד לפניה. המאמן ניר קלינגר, תקף את הנהלת המועדון בעמדת הראיונות לאחר המשחק ובקבוצה אף סבורים שיעזוב.

צפו בניר קלינגר תוקף את הנהלת הפועל ת"א:

במועדון, כך נודע לספורט1, מכינים כבר תוכנית חלופית, לפחות זמנית, כאשר עומר בוקסנבוים, מנהלת מחלקת הנוער של המועדון, צפוי לעמוד על הקווים עד שימונה מחליף. בהנהלה שמעו את הראיון הנוקב, את חוסר האנרגיה ואף הייאוש בדבריו וחוסר האמונה שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ, והם לא פוסלים את האפשרות שישים את המפתחות עוד לפני המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה.

במקרה כזה, ההנהלה לא תנסה לשכנע אותו להישאר אלא יעדיפו שיתפטר כדי לא לשלם לו פיצויים. בכל מקרה, במועדון רוצים שישוחח עם המנכ"לית אודליה פרידמן וגם עם האחים ניסנוב. רק אתמול ביקש סיני מהמאמן להישאר בקבוצה ולחלץ אותה מהבוץ.

צריך לזכור שקלינגר הגיע להפועל תל אביב בעונה שעברה לאחר פיטוריו של ניסו אביטן והצליח להחזיר את הקבוצה לפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2013/14. האדומים הבטיחו את הכרטיס לפלייאוף לאחר 1:2 קשה על הפועל חדרה במחזור הסיום של הליגה הסדירה ואף העפילו לחצי גמר הגביע. השנה, האדומים ניצחו רק פעם אחת בלבד כאשר יש חילוקי דעות בין הצדדים.

ניר קלינגר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי