כץ דרש מהשחקנים ניצחון על הפועל ת"א: "יכול רק להחמיא להם"

שחקני הפועל חיפה חוגגים | לילך וייס

בעלי הפועל חיפה ניצל את ה"סקייפ" כדי לדרבן את השחקנים לפני ה-0:2. אגאדה יחזור מניגריה בשבוע הבא, אך ייעדר עוד שלושה שבועות לפחות, זמיר יחמיץ את מכבי ת"א. שביעות רצון מהרשת הנקייה, מחמאות למשפתי ואראל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה בחשש גדול לאצטדיון סמי עופר למפגש הביתי עם הפועל תל אביב. במועדון ידעו כי הפסד כזה היה מוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום ואולי מחזיר אותה אחורה אחרי שיצאה מהתקופה הרעה, אך חניכיו של חיים סילבס שמרו על דריכות ורשמו 0:2 יקר.

צפו בתקציר ה-0:2 של הפועל חיפה על הפועל ת"א

חשיבות המשחק התבטאה גם בשיחת סקייפ שערך יואב כץ עם השחקנים מארצות מהברית. הבעלים הבהיר: "לא אדבר הרבה, אני דורש שתתנו הכל כמו שנתתם בדרבי. אחרי הניצחון כץ היה מרוצה ואמר: "ראינו לחימה והקרבה ואין לי הרבה מה להגיד, רק להחמיא לשחקנים".

בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון גם מכך שלראשונה אחרי תשעה מחזורים הקבוצה סיימה משחק ללא ספיגה. "חיכינו לזה הרבה זמן. סוף סוף קיבלנו גם התקפה וגם הגנה", אמרו במועדון וציינו לטובה את גיא משפתי וגל אראל שחזרו להרכב. אגב אראל, הקשר כבש את הפנדל ה-12 ברציפות שלו.

כעת, הפנים כבר ליום ראשון לקראת משחק החוץ הקשה בבלומפילד מול מכבי תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט1). נס זמיר ימשיך להיעדר בעקבות הפציעה והתקווה היא שיהיה כשיר למשחק שלאחר מכן נגד הפועל כפר סבא. מי שיחמיץ בוודאות את שני המפגשים האלו הוא וויליאם אגאדה, שעדיין נמצא בניגריה ואמור לנחות בישראל בשבוע הבא. בכל מקרה, הוא ייעדר לפחות עוד שלושה שבועות.

לקראת חלון ההעברות אשר ייפתח בחודש ינואר, במועדון טרם התכוננו יותר מדי אך ייתכנו מספר שינויים. המגן השמאלי, רז נחמיאס, שוב לא נכלל בסגל ונותר ביציע גם מול הפועל ת"א, והוא עשוי לעזוב. גם עתידו של אלמוג בוזגלו לא ברור, ואף הוא לא שותף אמש מול הקבוצה של ניר קלינגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי