בהפועל ת"א ממתינים לשמוע מקלינגר: "צריכים מאמן שמאמין בעצמו"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בסביבת המועדון לא אהבו את הריאיון שהעניק המאמן לאחר ההפסד להפועל חיפה ונערכים לאפשרות שיתפטר. נבחנת אפשרות להקים ועדה מקצועית בראשות שחקני עבר לקראת ינואר. גוטליב בספק למכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הצרות בהפועל תל אביב רק הולכות ומצטברות. המדורגת הלפני אחרונה בליגת העל שוב לא הצליחה להבקיע, הפסידה 2:0 להפועל חיפה ונותרה עם שש נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות, אולי גם בדרך להתפטרות של המאמן ניר קלינגר.

המשבר בהפועל ת"א חמור במיוחד לנוכח העובדה שהקבוצה כבשה העונה שלושה שערים בלבד וכולם היו ממצבים נייחים. כבר חמישה משחקים ברציפות שהאדומים לא זכו לכבוש, מאזן אימה שלא קרה להם כבר 23 שנה וכך פשוט אי אפשר לנצח.

צפו: הפועל ת"א שוב לא כבשה ונכנעה גם להפועל חיפה

זה היה הפסד חמישי ברציפות להפועל חיפה, בעונה שעברה הפועל ת"א נכנעה בכל ארבעת המשחקים נגד האדומים מהכרמל, והקשר שי אליאס אמר על המצב: "אנחנו מבקשים סליחה מהאוהדים שלנו, זה לא מגיע להם. אנחנו כבר נשמעים כמו תקליט שבור, אבל נמשיך להאמין ולהילחם גם במשחק הבא".

הפועל ת"א הגיעה מאוד אופטימית לסמי עופר אתמול ובאמונה שבהחלט ניתן לשוב עם נקודות על רקע הנאום של ניר קלינגר שהבהיר כי זהו המשחק החשוב ביותר, אולם הדברים לא עבדו. קלינגר בסיום נשמע כמי שרומז על התפטרות עוד לפני המשחק ביום שני נגד מכבי חיפה, או לפחות שוקל את האפשרות, גם בשל העובדה שנציג הבעלים, משה סיני שעבד יחד איתו בחודשים האחרונים, פוטר מוקדם יותר השבוע. כפי שפרסמנו, במועדון מעריכים שקלינגר יוחלף זמנית בעומר בוקסנבוים, שחקן העבר ומנהל מחלקת הנוער האדומה, אם אכן יחליט לסיים את תפקידו. במועדון ממתינים כעת להתפתחויות, בידיעה שקלינגר שוחח עם מקורביו וגם עם משה סיני אל תוך הלילה.

בסביבת הפועל תל אביב לא אהבו את הראיון שהעניק בסיום המשחק ניר קלינגר ואמרו: "פיטורי משה סיני לא השפיעו על השחקנים, זו לא הסיבה להפסד. אנחנו צריכים מאמן שמאמין בקבוצה ובעצמו, התירוצים שנשמעו ממש לא היו מתאימים עכשיו. אנחנו צריכים מאמן החלטי במשחק נגד מכבי חיפה". בהפועל ת"א לא מתכוונים לפטר את קלינגר לפחות עד המשחק ביום שני. אגב, פיטורים של קלינגר לא יחסכו למועדון את תשלום שכרו עד סיום העונה, להבדיל מהמצב מול משה סיני שפוטר.

צפו בניר קלינגר מבקר את הנהלת הפועל תל אביב לאחר ההפסד

למקרה שקלינגר יעזוב, למועדון כבר הציעו גורמים שונים את מרקו בלבול , ניר לוין ורוני לוי לתפקיד בחודש ינואר, אך בקבוצה יעסקו בכך, אלא אם קלינגר יתפטר מיידית, רק אחרי מכבי חיפה. האדומים נכנסים כעת ללוח משחקים קשה שכולל עד סוף הסיבוב גם את הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי תל אביב ובמועדון אומרים שאלו משחקים המצריכים אווירה שונה, של אופטימית ולא של תסכול ומורל נמוך.

ראשי המועדון הבטיחו כי בחודש ינואר כשחלון ההעברות יפתח, יגיעו שניים-שלושה שחקנים חדשים כדי להחליף את הזרים המאכזבים ארמנדו קופר (שלא נכלל בסגל כבר שני משחקים) ולבאן קוטליה שאתמול פתח ושוב אכזב. הכוונה של ראשי המועדון היא לבחור שלושה שחקני עבר מוכרים, שיחד עם המאמן ישמשו כוועדה מקצועית שתבחר ותחליט מי יהיו השחקנים החדשים בקבוצה כשחלון ההעברות יפתח, ישראלים או זרים.

לבאן קוטליה, גל אראל | לילך וייס

הבלם אדי גוטליב עלה אתמול לשחק לאחר שקיבל זריקה בשל מתיחה קלה במפשעה, אך לא היה יכול להמשיך לאחר המחצית והוחלף בשל כאבים על ידי רז שלמה. נכון לעכשיו, גוטליב בספק רב למשחק נגד מכבי חיפה והטענה היא שהיה צריך לתת לו זמן החלמה נוסף ולא לסכן אותו להיעדרות ארוכה יותר מעכשיו .

הבעיה בהפועל ת"א היא שמחליפו, רז שלמה ממשיך לאכזב. הבלם הצעיר שוב גרם לפנדל ממנו הקבוצה לא הצליחה לחזור והפסידה. הקפטן עומרי אלטמן ניפק אתמול משחק מאופק ונראה חסר אנרגיות ובקבוצה מאוכזבים גם בשל העובדה שאלטמן הוא אחרון השחקנים שעדיין לא קיצץ כ-30 אחוז משכרו, כפי שדורשת רשת הביטחון. בין המועדון לנציגו של אלטמן מתנהל דיון על הקטנה משמעותית של הקיצוץ בשכר.

איאד אבו עביד, רוסלן ברסקי | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי