מכבי חיפה תציע חוזים חדשים למאיר ולמנחם

רז מאיר | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים להשאיר לעוד שלוש שנים את המגן הימני, שהדיח את מאבוקה מההרכב לאחרונה. גם חברו לחוליית ההגנה יזכה להצעה דומה ולא שולל הישארות, על אף התחרות עם טוואטחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה קיבלו היום (חמישי) מנוחה לאחר שבוע שכלל שלושה ניצחונות על בית"ר ירושלים, קריית שמונה ובני סכנין, דבר שבאופן טבעי גרם לאווירה טובה באימון אתמול. מחר ברק בכר ושחקניו יעלו הילוך בהכנות למפגש עם הפועל תל אביב ביום שני, כאשר אתמול הירוקים עקבו אחרי המשחק בין הקבוצה של ניר קלינגר להפועל חיפה.

במועדון מהכרמל טרם קיבלו החלטות לקראת חלון ההעברות של ינואר, אך מקווים להגיע לסיכום עם ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי על הארכת החוזים שלהם בשנתיים.

שחקן נוסף שמכבי חיפה תציע לו חוזה חדש לשלוש שנים הוא המגן הימני רז מאיר, שהפך לשחקן הרכב לאחרונה והרשים בשני המשחקים האחרונים. השיפור ביכולת של מאיר הביא להדחת ארנסט מאבוקה מההרכב וכפי שפרסמנו, הקמרוני עשוי לעזוב בינואר, כאשר במועדון לא פוסלים את האפשרות לצרף מגן ימני במקומו.

גם סאן מנחם יקבל הצעה דומה לזו של מאיר. המגן השמאלי לא שולל הישארות בכרמל, למרות הגעתו של טאלב טוואטחה. בסביבתו של מנחם כבר הצהירו בעבר כי השחקן אינו חושש מתחרות על חולצה בהרכב, אלא דווקא השתפר בזכות המאבק עם טוואטחה על המקום ב-11.

סאן מנחם. לא חושש מהתחרות עם טוואטחה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי