משה חוגג הגיש תלונה במשטרה נגד 'לה פמיליה'

אוהדי בית"ר בגרפיטי נגד משה חוגג |

בעקבות כתובות הנאצה שרוססו והודעות שבהם איומים מפורשים על חיי בעלי בית"ר ומשפחתו, הוגשה תלונה נגד הארגון והעומדים בראשו: "לא אתן לאיומים האלה לעבור לסדר היום". יוגשו תביעות אזרחיות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שמכר 50% מבית"ר ירושלים לשייח' חמד בן ח'ליפה והשלים את אחת העסקאות הגדולות והמפתיעות בתולדות הכדורגל הישראלי, הבעלים משה חוגג ממשיך במאבק העיקש נגד ארגון 'לה פמיליה'. בעקבות כתובות נאצה שרוססו והודעות שבהם איומים מפורשים על חייו ועל חיי משפחתו, הוגשה היום (חמישי) תלונה במשטרת ישראל נגד חברי הארגון והעומדים בראשו.

חוגג אמר לאחר הגשת התלונה: "אני לא מפחד ולא אפחד, אבל לא אתן לאיומים האלה לעבור לסדר היום. איאבק בכל הכוח במי שחושב שאפשר לאיים על אשתי וילדיי". במקביל לתלונה, נודע כי יוגשו תביעות אזרחיות בנושא. באותן כתובות נאצה נכתב בין היתר: "אנחנו נבוא לילדים שלך", "מוות לערבים" ו"בן ח'ליפה, נשחט אותך".

כידוע, מחר מתכננים להגיע לאימון הבוקר בבית וגן אוהדים רבים של הקבוצה, חלקם כדי למחות נגד מכירת 50 אחוז מהבעלות ליידי השיח' וכנראה שמרביתם כדי לתמוך במהלך של חוגג. לכן, המועדון הודיע על היערכות מוקדמת לאירועים שצפויים בבית וגן והבהיר כי משטרת ישראל וכוחות אבטחה רבים יהיו במקום משעות הבוקר המוקדמות על מנת לשמור על הסדר. בנוסף, מצלמות מיוחדות יופעלו על מנת לאתר מתפרעים ולזהות אנשים שיקראו קריאות גזעניות.

בית"ר אף הודיעה כי גם חוגג יגיע לאימון והוסיפה: "אנו קוראים לכל מי שרוצה להגיע, בכל גיל, להגיע ללא חשש. אנו מכבדים את כל מי שמגיע לאימון להביע את דעתו בעד או נגד, אבל לא ניתן להפר את החוק ולו לרגע אחד. אנו מזהירים כי תהיה אפס סובלנות כלפי הנושא ומי שיקרא קריאה גזענית יזוהה לאחר מכן וייתבע גם על ידי המועדון". יש לציין כי האירוע באישור המשטרה וגם הזמנת הקהל נעשתה בתיאום מולה.

משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי