סילבס נשאל על חזרה למכבי חיפה והתחמק

מאמן הפועל חיפה עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסירב להתייחס לקבוצה בה הוא גדל: "העבודה שלי מספיק קשה, אשאיר את הפרשנות לכם". וגם: הניצחון על הפועל ת"א, המטרות והרכש הדרמטי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חיפה גברה 0:2 על הפועל תל אביב, הגדילה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות ורשמה ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים, מאמן הקבוצה, חיים סילבס, עלה הערב (חמישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיכם את המשחק שנערך באצטדיון סמי עופר.

האזינו ראיון המלא

סילבס פתח את דבריו: "הליגה באמת ‏שיוויונית ומשוגעת. אני חושב שהגענו טיפה יותר מוכנים, רוצים ואיכותיים מהפועל תל אביב, אבל זה לא נותן לנו שום יתרון לקראת המשחק הבא. מאמן כדורגל הוא תמיד עם רגל אחת בחוץ. התחלנו את העונה רע מאוד. מה שתכננו לעשות לא עבד כל כך טוב. בזמן המשבר הגדול יואב כץ פתח את הכיס והביא ארבעה שחקנים מאוד איכותיים. זה חיזק את הקבוצה ונתן בה איכות ואמונה. אני מניח שעוד יהיו פנצ'רים כמו שהיה נגד סכנין, אבל הקבוצה כבר יכולה לבוא ולהתחרות מול כל קבוצה בכל מגרש. איפה זה ישים אותנו בסוף העונה? נראה".

על המטרות שהציב כץ: "זה תמיד ככה בהפועל חיפה, אף אחד פה לא רוצה להיות במאבקי תחתית. יואב לא אומר את זה בצורה רשמית, אך זה ברור. בשנים האחרונות היעד של הפועל חיפה הוא פלייאוף העליון. בשנה שעברה עשינו את זה וזה נחשב להצלחה. אנחנו מכוונים לשם, אבל זה דבילי לדבר על זה כי הליגה רק בתחילתה. לא בושה לומר שהפועל חיפה מציבה לעצמה יעדים. יש עוד מספיק משחקים ויש לנו קבוצה טובה".

חיים סילבס | לילך וייס

על שחקני הרכש שהגיעו ברגע האחרון: "יואב כץ עזר לנו מאוד בעשרה ימים שנפתחו, הוא חיזק את הקבוצה משמעותית וזה נתן תקוות ונתן לנו המון איכות. ניצלנו את זה שחנן ממן נפלט מבית"ר ואנחנו מנצלים אותו לטובתנו".

האם מכבי חיפה, הקבוצה בה הוא גדל, מסוגלת ללכת עד הסוף ולקחת העונה אליפות לראשונה מזה עשור והאם הוא חולם לסגור מעגל: "כל החלומות שלי קשורים במקום שאני נמצא בו עכשיו. העבודה שלי מספיק קשה כמאמן, אז את הפרשנות אני אשאיר לכם. החלום שלי ברגע זה קשור אך ורק בהפועל חיפה".

על הקשיים בצל הקורונה: "כולנו בניסוי ותהייה. קצב המשחקים הוא די מטורף, בטח ביחס להכנה. זה גובה מחיר מבחינת פציעות. לשמחתי יש לנו סגל ארוך ויש בזה גם פלוס, כי זה פותח הזדמנות לשחקנים אחרים".

חיים סילבס ועוזריו חוגגים |
עוד באותו נושא: חיים סילבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי