חוגג: "נבנה פה מזרח תיכון חדש". אולסק ברשימות

משה חוגג מונף על הכתפיים |

בעלי בית"ר ירושלים דיבר באימון הקבוצה, אליו הגיעו מחנה המתנגדים ומחנה התומכים לכניסתו של השייח' לקבוצה: "תצוגת תכלית של הרוב שבא לכאן למרות האיומים". אקס נתניה מועמד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיע הבוקר (שישי) לאימון של הקבוצה והתקבל על ידי מאות אוהדים שנכחו בבית וגן – חלקם המתנגדים למכירת 50% מהבעלות על המועדון לשייח' חמד בן ח'ליפה, חלקם תומכים. חוגג הונף על ידי האוהדים התומכים, זאת לצד קללות מצד אוהדי לה פמיליה. בצל העימותים בין הצדדים, חוגג העניק התייחסות קצרה לכלי התקשורת.

"אני חושב שחלק ממאבק היסטורי מה שאנחנו עושים פה היום", אמר חוגג. "זה מרגש לראות את התמיכה האדירה שאנחנו מקבלים מהקהל שלנו. יש עדיין מיעוט, זה לא סוד. אף אחד לא עוצם עיניים, יש מיעוט קיצוני בקהל של בית"ר. היום זו הייתה תצוגת תכלית של הרוב, שבא לכאן למרות האיומים שספג ואמר 'אנחנו לא מפחדים'".

"אתמול הדלקנו נר ראשון, היום את השני", המשיך הבעלים. "הראנו שהאהבה תנצח. "לא הבורות והגזענות. יש פה מדינה, תהליך שלום. נבנה כאן מזרח תיכון חדש. ככה עושים את זה. מעבר להסכמים בין מנהיגים, שלום אמיתי עושים בין אנשים. אלה הצעדים הראשונים. אנשים שהכדורגל יקר להם, לא שנאה וקשקושים וקיצוניות. רוצים לראות כדורגל טוב. יש לבית"ר בעלים חדש, שייח' חמד בן ח'ליפה. איש יקר, איש של שלום שבא לפה בדיוק כמוני, לעשות טוב ולהראות אהבה. ובסוף, גם להראות כדורגל שמח. כמה זה יהיה יפה שבעזרת השם שאנשים בשפות שונות צועקים יש בגול".

צפו: כל האירועים מהאימון של בית"ר שגרם לסערה

צילום: רוני כנפו, וואלה! ספורט

בתוך כך' במקביל למספר מועמדים שכבר עלו לקראת חלון ההעברות בינואר, ביניהם עומר אצילי, אלון תורג'מן ושגיב יחזקאל, שם נוסף שעלה ביממה האחרונה בבית"ר הוא של ניקו אולסק. קשרה של וואלבייק ההולנדית שיחק עד סיום העונה הקודמת במכבי נתניה והתאמן תחת סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שמכירים אותו היטב.

ניקו אולסק
ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי