קלינגר הודיע לקופר לחפש קבוצה. האוהדים מחו: "שחררו את הפועל"

המאמן ששקל להתפטר ממשיך בשלב זה בהכנות למכבי חיפה והודיע לפני שהוא לא בתכניות. כ-200 מפגינים מחוץ לבית של ניסנוב: "תברח לדובאי או לירח, אנחנו כאן עד שתשחרר". הוכחשה מעורבות באירוע החמור בכפר שמריהו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ניר קלינגר, שהיה נסער לאחר ההפסד להפועל חיפה באמצע השבוע ואף שקל להתפטר מתפקידו בעקבות עזיבתו של משה סיני, העביר הבוקר (שישי) את אימון הפועל תל אביב ונכון לעכשיו הוא ממשיך בהכנות לקראת משחק החוץ הקשה בסמי עופר מול מכבי חיפה (שני ב-20:45). עוד לפני המשחק נגד הפועל חיפה ולאחר פיטוריו של סיני, בהפועל תל אביב הבהירו כי עתידו של קלינגר אינו נמצא על הפרק מבחינתם.

אגב, לחוזהו של קלינגר, שכזכור החליף את ניסו אביטן בנובמבר 2019, הוכנס סעיף לפיו הוא לא יקבל שום פיצוי במידה ויתפטר מיוזמתו. כידוע, הפועל תל אביב ניצבת במקום הלפני האחרון בטבלה, כשבמאזנה שלושה שערי זכות בלבד בתשעה משחקים ובפניה ניצבת סדרת משחקים מורבכת במיוחד עד לסיומו של הסיבוב הראשון בליגת העל: מכבי חיפה בחוץ, הפועל באר שבע בבית, בני סכנין בחוץ ומכבי תל אביב בבית.

תוצאות ארבעת המשחקים הללו, כך מספרים במועדון האדום, יקבעו לאן פניו של הצוות המקצועי מועדות וכן את כיוון המועדון בנוגע לצירוף שחקני חיזוק בחודש ינואר הקרוב. לאחר האימון היום קלינגר קרא אליו את ארמנדו קופר והודיע לו שהוא לא בתכניות שלו ושרצוי שיחפש לעצמו קבוצה חדשה כבר בימים הקרובים על מנת שיעבור ליעד חדש בחודש ינואר.

ארמנדו קופר | אריאל שלום

בתוך כך, אוהדי הפועל ת"א מפגינים בשעה זו מול ביתו של שרון ניסנוב בסביון וקוראים לו ולשאר הבעלים לעזוב ולשחרר את המועדון בחינם וללא חובות – כפי שקיבלו אותו מהמפרק, לטענתם. מארגני המחאה הבהירו לספורט1 כי אין להם שום קשר לאירוע שהתרחש ביום חמישי האחרון, במהלכו אלמונים זרקו אבנים על ביתו של איציק ניסנוב בכפר שמריהו ועקרו את שער הכניסה.

צפו באוהדי הפועל ת"א מוחים בסביון

ארגון האוהדים שאחראי על המחאה הוציא הודעה בה נכתב: "תברח לדובאי או לירח, אנחנו כאן, עד שתשחרר. כ-200 אוהדים שמאסו בניהול הכושל הגיעו למחות בסביון מול ביתו של שרון ניסנוב. לטענת האוהדים ההנהלה בראשות האחים ניסנוב מובילה את הקבוצה מדי שבוע לשיאי שפל חדשים מבחינה מקצועית וכלכלית. למחאה שותפים אוהדים מכל חלקי הקהל של הקבוצה שמדגישים שלא יוותרו עד שהבעלים ישחררו את המועדון כפי שהם קיבלו אותו מהמפרק – בחינם וללא חובות".

אוהדי הפועל תל אביב מוחים |

צפו בדבריו של קלינגר לאחר ההפסד

אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי