בק"ש מדברים על "מבחן אופי", הופמייסטר ואנסה בספק

שחקני הפועל קריית שמונה | מאור אלקסלסי

דריכות במועדון הצפוני, שם רוצים לחזור לנצח נגד באר שבע בחוץ (ראשון, 19:45 בספורט2), אחרי שספגו הפסד בכורה מול מכבי חיפה: "השחקנים צריכים להוכיח שהם ראויים למחמאות". רוצ'ט ושכר עשויים לפתוח

(גודל טקסט)

אחרי שפתיחת העונה המצוינת שלה נעצרה בהפסד למכבי חיפה לפני שבוע, הפועל קריית שמונה מקווה לחזור למסלול הניצחונות כבר מחר (ראשון, שידור ישיר בספורט2 ב-19:45), כאשר תתארח אצל הפועל באר שבע. במועדון הצפוני מודעים לכך שמדובר באחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר בליגת העל, אך מדברים על כך שזו הזדמנות להוכיח שהקבוצה שייכת לצמרת הטבלה: "לאחר ההפסד הראשון בשבוע שעבר, השחקנים צריכים להראות שהם ראויים למחמאות מתחילת העונה וזה מבחן אופי עבורנו", אמרו במועדון.

ההכנות של קריית שמונה לא נערכו בצורה האידיאלית, בשל השזרוע באצטדיון העירוני שאילץ את הקבוצה לנדוד למגרשים בכרמיאל ובבוקעאתא. מעבר לכך, הקבוצה של קובי רפואה עלולה להגיע למשחק בבאר שבע עם סגל חסר, לאור הספק לגבי כשירותם של הקשר יואב הופמייסטר והחלוץ יוג'ין אנסה. השניים לא השלימו את האימון האחרון וכשירותם תתברר סופית לאחר האימון המסכם. במקרה שהופמייסטר ואנסה לא יוכלו ליטול חלק במשחק, אדריאן רוצ'ט עשוי לפתוח במרכז השדה ומוחמד שכר בחלק ההתקפי, כשגם אופיר מזרחי נמצא בתמונת ה-11 של קריית שמונה.

רפואה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה, אבל אני בוטח בשחקנים שלי ובקבוצה שלי שגם השבוע ראיתי אותם נותנים הכל באימונים, כפי שעשו מתחילת העונה. אנחנו בשאיפה מתמדת להשתפר כל הזמן ומקווים לחזור מהמשחק הזה עם נקודות".

מוחמד שכר עשוי לפתוח במקום אנסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי